کد خبر: ۹۰۱۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
تعداد بازدید: ۲۴۱
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در جاده های شمالی کشور خبر داد.

ترافیک و باران در جاده‌های شمال کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از فارس : سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در برخی از محورهای استان خراسان رضوی بارش برف و باران جریان دارد.

وی گفت: در محور محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی، گلستان، گیلان و مازندران باران می بارد.

سرهنگ شیرانی به ترافیک سنگین در آزاد راه کرج _قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری اشاره و بیان داشت: در آزادراه قزوین_ کرج محدوده پل فردیس ترافیک نیمه سنگین است.

وی افزود: ترافیک در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده گیلاوند، آزادراه قزوین_ رشت محدوده رودبار، محور هراز جنوب به شمال محدوده لاسم، آب اسک، وانا و سه راهی چلاو، سد کرج و سد سیاه بیشه و محور چالوس جنوب به شمال حدّفاصل بیلقان تا کندر و محدوده‌های سرودار، وینه و خوشبختی، نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با توجه به لغزندگی جاده‌ها از رانندگان خواست که با سرعت مجاز و رعایت فاصله طولی مطمئنه تردد کنند.

وی گفت: اطمینان از سالم بودن برف پاک‌کن و سیستم گرمایشی خودرو از ضروریات سفر در این شرایط پاییزی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: