کد خبر: ۹۰۱۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
تعداد بازدید: ۱۹۶
پیشکسوت و مربی سابق تراکتور در مورد شرایط این تیم صحبت کرد.

ابراهیمیان: تراکتور با فیروز کریمی امسال شرایط سختی دارند/ برخی با انتقادهای نابجا به تراکتور ضربه می‌زنندبه گزارش خبرداغ علی ابراهیمیان در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص‌ شرایط تیم فوتبال تراکتور عنوان داشت: تراکتور نسبت به بضاعت خود در نیمکتش، عملکرد نسبتا قابل قبولی در فصل گذشته به نمایش گذاشت. تراکتور فیروز کریمی سعی کرده بود با دوندگی بیشتر بتواند جای خالی تاکتیک را پُر کند که در کل قابل بود. البته باتوجه به شرایط سایر تیم‌‌های لیگ برتری، تراکتور و فیروز کریمی در فصل جاری کار سختی پیش‌رو دارد.

وی ادامه داد: روی صحبت من با برخی از دوستان است که صرفا در خصوص تراکتور و تیم‌های تبریزی اظهارنظر می‌کنند. مگر به غیر از تراکتور و ماشین‌سازی، تیم دیگری در فوتبال ایران نداریم. اینکه یک بازیکنی قبلا برای تراکتور یا ماشین‌‌سازی بازی کرده است قرار بر این نمی‌شود که پیشکسوت این باشگاه قلمداد شده و بخواهد از تیم‌های تبریزی انتقاد کند.

مربی سابق تیم تراکتور گفت: یکی از همین بازیکنان سابق اخیرا مصاحبه‌ای انجام داده و مدعی شده است که بازیکنان جدیدالورود تراکتور در حد و اندازه این تیم نیستند. اما این موضوع را سرمربی تیم بهتر از بقیه می‌تواند تشخیص دهد.

ابراهیمیان مطرح کرد: برخی از همین بازیکنان که در حال حاضر در تراکتور بازی می‌کنند در زمان سرمربی سابق این تیم خریداری شدند. دقیقا در زمان سرمربیگری همان شخص، برخی بازیکنان سابق در تلاش بودند تا به عنوان مربی در تبریز فعالیت داشته باشند.

وی گفت: یکی از دوستان نیز به تازگی مصاحبه‌ای انجام داده و مدعی شد که ای‌کاش تراکتور خصوصی نمی‌شد اما در حالی که خیلی از شهرهای دیگر کشور‌ آرزوی داشتن شخصی همانند زنوزی را می‌کنند. من خواهش می‌کنم برخی از دوستان ابراز دلسوزی به تراکتور نکنند و‌ مطمئنا هواداران پرشور به اندازه کافی پشت تیم خود هستند. در کل برخی افراد در حد و اندازه‌ای نیستند که بخواهند برای این تیم اظهار نظر کنند.

پیشکسوت تراکتور عنوان داشت: دوستان نگران تراکتور نباشند چون بازیکنان، مدیریت و هواداران تیم به خوبی نسبت به اوضاع و احوال تیم مطلع هستند و اجازه اتفاق ناگوار را تحت هیچ شرایطی نمی‌دهند.

ابراهیمیان ادامه داد: خیلی از بازیکنان و پیشکسوتان تبریز و آذربایجان برای سایر شهرها بازی کردند اما هیچ‌وقت خودشان را پیشکسوت آن تیم نمی‌دانند اما متاسفانه برخی مربیان که بیرون مانده‌اند و تیمی ندارند، سعی برعلیه تراکتور حاشیه ایجاد می‌کنند.

وی درپایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: در نهایت لازم است باردیگر تکرار کنم که برخی افراد بهتر است دیگر بخاطر منافع شخصی، دلواپس تراکتور و تیم‌های تبریزی نباشند. مالک، مدیریت و علی‌الخصوص سرمربی این تیم، صلاح تیمشان را بهتر از هر شخصی می‌دانند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: