کد خبر: ۹۰۱۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
تعداد بازدید: ۱۶۷۷
رئیس مجلس با اشاره به پیشنهادات متعدد نمایندگان درباره لایحه رتبه بندی معلمان گفت: پیشنهادات اگر مغایرتی با قانون اساسی داشته باشد قابل طرح نیست، اگر نمایندگان بخواهند گروه دیگری را به این لایحه اضافه کنند امکان پذیر نیست.

قالیباف: اضافه کردن گروه‌های دیگر به لایحه رتبه بندی معلمان امکان پذیر نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، ادامه بررسی لایحه رتبه بندی معلمان در دستور کار جلسه علنی امروز (چهارشنبه 28 مهر) مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

تعداد زیادی از نمایندگان برای ارائه پیشنهادات خود جهت اصلاح این لایحه ثبت نام کرده بودند.

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس در همین راستا افزود: تعداد زیادی از این پیشنهادات با اصل ۷۵ قانون اساسی مغایر است.

در ادامه محمدباقر قالیباف رئیس مجلس تاکید کرد: پیشنهادات اگر مغایرتی با قانون اساسی داشته باشد قابل طرح نیست، اگر نمایندگان بخواهند گروه دیگری را به این لایحه اضافه کنند امکان پذیر نیست، هدف این لایحه رتبه بندی معلمان است.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
0
0
با سلام و احترام
عذر خواهی میکنم چرا برای آنهایی که پست کارشناسی در ادارات آموزش و پرورش دارند ولی تو حکمشون عنوان مربی یا آموزگار یا هنرآموز و دبیر نیومده صرفا نوشته کارشناس ولی بعنوان فرهنگی و در خانواده آموزش و پرورش هستند چرا نباید از مزایای رتبه بندی استفاده کنند. به نظربنده کارشناسان آموزش و پرورش به نوعی آنها هم معلم و فرهنگی هستند . مثل اینکه بگوییم مسافران هواپیما باید به مقصد برسند ولی خلبان کمک خلبان و مهمانداران را باید از هواپیما بیرون کنیم و آنها نباید به مقصد برسند این چه منطق سخیف و نگاه تحقیرانه این قانون و نمایندگان مجلس هست؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: