کد خبر: ۹۰۱۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
تعداد بازدید: ۳۳۱
سرمربی تیم هوادار در مورد تقابل تیمش با استقلال صحبت کرد.

عنایتی: قرار گرفتن مقابل استقلال همیشه برایم سخت است/ امسال حرف های زیادی برای گفتن داریمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال اظهار داشت: ابتدا باید بگویم خوشحالم که در اینجا کنار شما حضور دارم و امیدوارم فصل خوبی را پشت سر بگذاریم. در مورد بازی با استقلال باید بگویم همیشه وقتی که مقابل این تیم بازی می‌کردم و چه الان که برای اولین بار به عنوان مربی مقابلش قرار می‌گیرم همیشه برایم سخت بوده است و از لحاظ احساسی حضور مقابل این تیم که خاطرات خوبی از آن دارم برایم همیشه سخت است.

وی افزود: می‌دانم مقابل تیمی بازی داریم که بسیار سختکوش و جنگنده است. ما همه توانمان را در این دیدار به کار می‌گیریم تا هواداران بازی خوبی را شاهد باشند و از آن لذت ببرند. می‌خواهیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و با توجه به بازیکنان خوبی که به خدمت گرفتیم و در عین جوانی با تجربه هستند به بچه هایمان اعتقاد داریم و امیدوارم هرکسی که از تلویزیون بازی را تماشا می‌کند بازی خوبی را شاهد باشد.

سرمربی هوادار با اشاره به امتیاز ناشناس بودن تیمش در این دیدار گفت: بازی‌های اول لیگ همیشه سخت است و دلیلش این است که شناخت کافی روی حریف ندارید. ما تغییرات زیادی در تیم خودمان داریم و بازیکنان با کیفیتی جذب کردیم و اعتقاد دارم حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. با تمام انگیزه‌ای که داریم مطمئن هستم نتیجه می‌گیریم.

عنایتی در مورد تغییرات در مالکیت و مدیریت باشگاه توضیح داد: ما سریال‌های زیادی درمورد تغییر مالکیت و مدیریت داشتیم. من جلسات متعددی داشتم و 8-9 جلسه در این خصوص داشتم. این اواخر دوستی با من برخورد کرد که از او ممنونم. از آقای معصومی که کمک زیادی به من داشت ممنونم و او دست من را باز گذاشت و آن اوایل که قصد داشتیم تیم را ببندیم کمکمان کرد و شرایط خوبی برای ما محیا کرد و از او ممنونم و امیدوارم بتوانم زحماتش را جبران کنم. ایشان با وجود اینکه وارد مجموعه شده هیچ مصاحبه‌ای انجام نداد ولی دوستان دیگر از خرید تیم صحبت می‌کردند و من مقابل آنها سکوت می‌کردم. اتفاقات سختی را پشت سر گذاشتیم و خودم توانایی این را نداشتم که هزینه های تیم را تقبل کنم، به هر حال تیم واگذار شد و از الان فقط به عنوان سرمربی در خدمتشان هستم. مدیرعامل باشگاه هم آقای اسدی هستند.

وی در مورد تغییر نام تیم هوادار به دیهیم گفت: هنوز این اتفاق رخ نداده ولی وقتی مالکیت تغییر می‌کند مالک جدید می‌تواند نام تیم را تغییر دهد. هنوز اتفاقی رخ نداده ولی فکر می‌کنم این موضوع انجام شود.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: