کد خبر: ۹۰۱۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
تعداد بازدید: ۱۸۹
در هفته اول مسابقات لیگ برتر آلومینیوم اراک با هدایت خطیبی برابر شهرخودرو قرار می‌گیرد.

شهرخودرو و مهاجری به دنبال حفظ رکورد شکست ناپذیری برابر رسول خطیبیبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در چارچوب هفته نخست مسابقات لیگ برتر خلیج فارس عصر امروز از ساعت 16 شهرخودرو خراسان در مشهد پذیرای شاگردان رسول خطیبی در آلومینیوم اراک خواهد بود.

شهرخودرو درحالی در این بازی میزبان آلومینیوم و رسول خطیبی است که تاکنون در 7 تقابلی که با این سرمربی داشته است شکست نخورده وموفق شده رکورد جالب توجه ای را از خود به جایی بگذارد. خطیبی در این هفت بازی تنها در یک بازی برابر شهرخودرو شکست خورده و 6 بازی دیگر رویاروی وی با این تیم به تساوی رسیده است.

همچنین رضا مهاجری سرمربی کنونی شهرخودرو رو نیز تا پیش از این در 2 بازی نقابل رسول خطیبی قرار گرفته است که حاصل آن یک برد و یک تساوی بوده و این مربی نیز تا کنون در برابر خطیبی شکست ناپذیر بوده است.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: