کد خبر: ۹۰۱۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
تعداد بازدید: ۲۴۲
رئیس جمهور با بیان اینکه . امت اسلامی باید با همدیگر متحد باشند، گفت: فکر تقریب و وحدت امت اسلامی که امام و رهبری بر آن تاکید دارند یک حرکت راهبردی و ضروری در جهان اسلام است.

رئیسی: شهید سلیمانی در جهان اسلام اقدامات عملی کرد/ امت اسلامی باید با همدیگر متحد باشندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز در آئین گشایش سی و پنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی در جهان اسلام اقدامات عملی کرد و این اقدامات در کنار اقدامات علمی آیت الله تسخیری در رفع شبهات و در ایجاد وحدت در امت اسلامی بسیار موثر بود.

وی ادامه داد: حرکت آن‌ها حرکت ماندگار، تقریبی و ارزشمند بود. فکر تقریب و وحدت امت اسلامی که امام و رهبری بر آن تاکید دارند یک حرکت راهبردی و ضروری در جهان اسلام است. امت اسلامی باید با همدیگر متحد باشند.

رئیس جمهور تصریح کرد: از عناصر مهم امت دارای هدف مشترک، حرکت و پویایی است و امت حق ندارد درجا بزند و قفل شود. آنچه از امت برداشت می‌کنیم، حرکت و مقتدای امت است مقتدای ما رسول خدا است. مقصد واحد امت آزادی امت از نظام سلطه است.

وی ادامه داد: بعد از دو قطبی شدن جهان پس از جنگ جهانی دوم، و پس از تک قطبی شدن جهان بعد از فروپاشی شوروی نظام سلطه تنها یک قدرت در مقابل خود می‌دید و آن اسلام بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: