کد خبر: ۹۰۱۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
تعداد بازدید: ۶۷۴
آقای رئیسی، آقای مخبر، آقای عبدالملکی نترسید! بهارشان پوشالیست!
با رهگیری کانال های باجگیر این ایام، به راحتی به تفاله های جریان انحرافی دولت های نهم و دهم بر می خوریم که پیش از این نقش بسیار مهمی در تغذیه کانال آمد نیوز و ارتباط با روح الله زم داشته اند و با انهدام شبکه معاند آمد نیوز این نیروها برخی کانال های تلگرامی را ذیل عناوینی چون نشر اخبار محرمانه و خیلی محرمانه افتتاح کرده و به ادامه خط روح اله زم در اختلاف افکنی بین مسئولین انقلاب ادامه می دهند. البته در این میان برخی از جریانات خبری اصولگرا خصوصا اطرافیان پدرخوانده جریان پایداری نیز در دام این گروهک افتاده اند.

فتنه تفاله‌های جریان انحرافی برای دولت رئیسیبه گزارش پایگاه خبری خبرداغ دولت سیزدهم در حال طی گام‌های پرشتاب خود را در راستای خدمت رسانی به مردم و کشور بوده و در اقدامی قابل تقدیر علی رغم کاستی‌های بسیار ناشی از ضعف عملکرد دولت قبلی، رئیس جمهور و مسئولین ارشد این دولت بدون ذکر مکرر تقصیرات دولت قبلی، تمام تمرکز خود را بر خدمت رسانی بر مردم قرار داده اند.

در این میان علیرغم گذشت چندین ماه از شروع دولت، برخی مناصب حساس و کلیدی دولت هنوز تغییرات مدیریتی را شاهد نبوده و نیروهای مورد نظر دولت سیزدهم به دلایلی از تصدی پست ها باز مانده اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرداغ، از مهمترین دلایل این مساله جوسازی و شانتاژ خبری برخی سایت های به ظاهر اصولگرا برای کاندیداهای انقلابی این پست ها می باشد. این سایت ها و کانال های خبری با ارائه مطالب التقاتی برخی چهره ها را به فساد مالی و برخی را به انتساب به جریان های مقابل مطرح می کنند.

در این میان با رهگیری این کانال ها به راحتی به تفاله های جریان انحرافی دولت های نهم و دهم بر می خوریم که پیش از این نقش بسیار مهمی در تغذیه کانال آمد نیوز و ارتباط با روح الله زم داشته اند و با انهدام شبکه معاند آمد نیوز این نیروها برخی کانال های تلگرامی را ذیل عناوینی چون نشر اخبار محرمانه و خیلی محرمانه افتتاح کرده و به ادامه خط روح اله زم در اختلاف افکنی بین مسئولین انقلاب ادامه می دهند. البته در این میان برخی از جریانات خبری اصولگرا خصوصا اطرافیان  پدرخوانده جریان پایداری نیز در دام این گروهک افتاده اند.

بررسی دقیق این کانالها نشان می دهد که مشی آنها مبتنی بر استفاده از عناوین انقلابی و ضد فساد برای ترساندن وزرا و مسئولین دولت سیزدهم از انتصابهایشان می باشد و در روزهای اخیر تمام توپخانه آتش خود را بر روی نیروهای کارآمد و انقلابی اطراف سعید محمد و حجت اله عبدالملکی متمرکز نموده اند.

تنها به عنوان نمونه به این نکته بنگرید: شستا و زیرمجموعه هایش لانه امن بسیاری از مدیران منسوب به مشایی، بقایی، جریان اصلاحات، عباد و حسین فریدون می باشد و این جریان برای در امان ماندن از تغییرات روزانه حملات گسترده ای را به علی رستمی گزینه کارآمد و انقلابی مد نظر حجت اله عبدالملکی سامان داده تا وی را از این انتصاب بترساند و حاشیه امنی برای باقی ماندن نیروهایش ایجاد کند.

به این سوابق بنگرید:

آخرین مدرک تحصیلی او دکترای مدیریت بازرگانی گرایش مالی است.

برخی سوابق کاری وی به شرح زیر بوده است:

شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات رئیس هیات مدیره ۱۳۹۶-۱۳۹۷

پتروشیمی جم عضو موظف هیات مدیره ۱۳۹۶-۱۳۹۷

بانک تجارت معاون سرمایه گذاری و امور شرکتها ۱۳۹۶-۱۳۹۴

بانک تجارت معاون مالی، سرمایه گذاری و پشتیبانی ۱۳۹۴-۱۳۹۳

بورس اوراق بهادار تهران عضو هیأت مدیره ۱۳۸۹-۱۳۹۶

فرابورس ایران عضو هیأت مدیره ۱۳۹۲-۱۳۹۶

گروه خودروسازی بهمن نایب رئیس هیات مدیره ۱۳۹۲-۱۳۹۴

شرکت بیمه آسیا سهامی عام عضو هیأت مدیره ومعاون مالی واقتصادی ۱۳۹۰-۱۳۹۲

شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه نایب رئیس هیات مدیره ۳۹۰ – ۱۳۹۳

سازمان مدیریت صنعتی نایب رئیس هیات مدیره ۱۳۸۸-۱۳۸۹

شرکت سایپا نایب رئیس هیات مدیره ۱۳۸۷-۱۳۸۹

صندوق بازنشستگی کارکنان مس رئیس هیات مدیره ۱۳۸۸-۱۳۹۰

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران مشاور رئیس هیأت عامل و

معاون مالی اقتصادی و پشتیبانی ۱۳۸۶-۱۳۸۸

شرکت ملی مس ایران معاون مالی و اقتصادی ۱۳۸۵-۱۳۸۶

بنیاد مستضعفان شرکت های انرژی گستر پارس پارس

از این سوابق شایسته تر برای مدیریت شستا با آن زیر مجموعه گسترده یافت می شود؟ و بله البته که انتصاب چنین شخصی با چنین اشرافی برای جریان انحرافی و تفاله های باقی مانده اش در جمع مدیران شستا بسیار خطرناک است.

آقای رئیسی، آقای مخبر ، آقای عبدالملکی نترسید! بهارشان پوشالیست!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: