کد خبر: ۹۰۱۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
تعداد بازدید: ۴۴۴
گلر ایرانی پورتیموننزه در اولین فرصتی که به دست آورد توانست با عملکرد درخشان خود برتری تیمش را رقم بزند.

درخشش پیام در اولین فرصت؛ نیازمند با سه پنالتی برد پورتیموننزه را رقم زدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، پیام نیازمند، گلر ایرانی سابق سپاهان که از ابتدای فصل جاری به لیگ پرتغال و تیم پورتیموننزه پیوسته بود، شب گذشته اولین بازی خود را برای تیم جدیدش انجام داد و عملکرد درخشانی داشت و توانست به برتری تیمش کمک کند.

پورتیموننزه که در دیداری خارج از خانه و در استادیوم کارلوس اوزوریو به مصاف تیم دسته سومی اولیویرنس رفته بود، انتظار می رفت که کار راحتی را در پیش داشته باشد و بتواند از سد حریف خود عبور کند اما برخلاف انتظار، تیم پائولو سرجیو برای پیروزی و فرار از حذف، دست با دامان سنگربان ایرانی خود شد.

در این دیدار، پورتیموننزه در دقیقه 19 توسط رناتو جونیور به گل نخست بازی دست یافت اما لوئیزینهو در دقیقه 35 و روی یک کرنر ارسالی کار را به تساوی کشاند.

 ادامه جونیور یک بار دیگر تیمش را پیش انداخت تا اینکه تیم میزبان در دقیقه 85 صاحب یک ضربه پنالتی شد که نیازمند موفق شد آن را مهار کند اما در میان غفلت مدافعین، ژوائو پاردس روی ریباند دروازه پورتیموننزه را باز کرد تا بازی با تساوی 2 – 2 به پایان برسد.

در وقت های تلف شده، روی ضربه ایمبولا کارلینوس این مدافعین میزبان بودند که دروازه خودی را در دقیقه 113 به اشتباه باز کردند. در حالیکه همگان منتظر شنیدن سوت پایان بازی بودند اما در دقیقه 118 تیم اولیویرنس به گل سوم دست یافت تا دو تیم با تساوی 3 – 3 راهی ضربات پنالتی شوند.

پس از اینکه دو تیم ضربات نخست خود را به گل تبدیل کردند، نیازمند موفق شد پنالتی دوم اولیویرنس را مهار کند اما داور دستور به تکرار این ضربه داد که بازیکن حریف موفق شد آن را وارد دروازه کند.

نیازمند ضربه سوم بازیکن اولیویرنس را هم مهار کرد و در ادامه بازیکنان ضربات خود را به گل تبدیل کردند تا در نهایت پورتیموننزه در شب درخشش پیام گلر ایرانی خود با حساب 5 بر 4 در پنالتی ها و مجموع 8 بر 7 از سد رقیب سرسخت خود اولیویرنس عبور کند و راهی مرحله بعد شود.

نیازمند در این دیدار سه پنالتی مهار کرد که اولی روی ریباند تبدیل به گل شد و دومی با تکرار داور وارد دروازه شد ولی پنالتی سوم پیروزی پورتیموننزه را رقم زد.

انتهای پیام/

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: