کد خبر: ۹۰۱۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
تعداد بازدید: ۲۴۰
بازیکن تیم لاتزیو به دلیل برخورد احساسی پس از پایان دیدار برابر اینتر از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.

عذرخواهی مدافع لاتزیو بعد از شادی گل جنجالی مقابل اینتربه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، تیم اینتر در چارچوب مسابقات هفته هشتم سری آ شب گذشته به مصاف لاتزیو رفت و با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

در دقیقه 7+90 بازی، فیلیپه لوییز، بازیکن لاتزیو برای خوشحالی از نتیجه به دست آمده روی دوش آنخل کوررا، همبازی سابقش در لاتزیو که در تابستان راهی اینتر شد، پرید و با کارت قرمز مستقیم داور اخراج شد تا بازی بعدی مقابل ورونا را از دست بدهد.

لوییز که با تصمیم داور شوکه شد و با اشک زمین را ترک کرد، با انتشار تصاویری به همراه کوررا از اقدام هیجان زده‌اش توضیح داد: "می‌خواهم در مورد پیامدهای منفی در رابطه با آنچه امروز، در پایان بازی اتفاق افتاده، اظهار نظر کنم. اول از همه، می‌خواهم روشن کنم که برای اینتر یا هر باشگاه دیگری احترام زیادی قائلم.

ما همه حرفه‌ای هستیم، برای دنبال کردن اهداف خود تلاش می‌کنیم و هرگز از احترام به شخصی دیگر کوتاهی نخواهیم کرد. در پایان بازی من روی شانه‌های توکو پریدم زیرا او یکی از دوستان بزرگی است که فوتبال به من داده است. خانواده‌های ما دوست هستند و ما همیشه بسیار صمیمی بوده‌ایم.

آنجا، آنچه که بیشتر می‌خواستم این بود که او را در آغوش بگیرم و در مورد نتیجه شوخی کنم، تا آنجا که دوستی ما اجازه می‌دهد، اما هیجان زده شدم. شاید، به خاطر گذشته، بهترین زمان یا مناسب‌ترین مکان نبود.

از هر کسی که احساس ناراحتی داشته عذرخواهی می‌کنم و تصریح می‌کنم که من به هیچ وجه سعی نکرده ام که نسبت به او، نسبت به سایر ورزشکاران و یا نهاد باشگاه و طرفداران پرشور آن بی احترامی کنم.این یک اقدام بی عذر بود، توسط شخصی که علاقه زیادی به توکو دارد !! دوستت دارم برادر."

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: