کد خبر: ۹۰۱۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱
تعداد بازدید: ۳۷۴
قاضی ویژه قتل عمد مشهد از کشف جسد سوخته یک مرد در منطقه الهیه خبر داد.

کشف جسد سوخته در الهیه مشهدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: قاضی ویژه قتل عمد مشهد از کشف جسد سوخته یک مرد در منطقه الهیه خبر داد.

محمود عارفی‌راد با اعلام این خبر اظهار کرد: حدود چهار، پنج روز پیش در پشت قبرستان‌های منزل آباد، واقع در انتهای الهیه این جسد کشف شده است.

وی ادامه داد: چند نفر از کارتن‌خواب‌های منطقه، جسد را پیدا کرده‌اند. آثار ضرب و جرح روی جسد مشخص است. دست‌های فرد نیز بسته بوده و جسد را هم کامل سوزانده بودند.

قاضی ویژه قتل عمد مشهد با بیان اینکه بررسی‌ها در خصوص این پرونده ادامه دارد، بیان کرد: موضوع قطعا جنایی است، اما هویت هنوز شناسایی نشده است.

عارفی‌راد عنوان کرد: شلوار ورزشی مشکی کمرکش، زیرپوش سفید، لباس زیر قرمز رنگ و اسپرت قرمز از جمله مشخصاتی است که برای شناسایی هویت مقتول اعلام شده است. شهروندان اگر گمشده‌ای با این مشخصات دارند، به پلیس اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: