کد خبر: ۹۰۱۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹
تعداد بازدید: ۳۹۲
فیلم سینمایی «تی‌تی» به کارگردانی آیدا پناهنده به جشنواره سینمای مولف مراکش و جشنواره فیلم دهوک در اقلیم کردستان عراق به نمایش درمی‌آید.

نمایش فیلم «تی‌تی» در چهار جشنواره خارجیبه گزارش خبرداغ به نقل از صبا: فیلم سینمایی «تی‌تی» به کارگردانی آیدا پناهنده به جشنواره سینمای مولف مراکش و جشنواره فیلم دهوک در اقلیم کردستان عراق به نمایش درمی‌آید.

 فیلم سینمایی «تی‌تی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی آیدا پناهنده در ادامه‌ حضور جهانی خود، در بخش مسابقه بیست و ششمین دوره فستیوال سینمای مولف مراکش و هشتمین دوره فستیوال بین‌المللی فیلم دهوک در اقلیم کردستان عراق به نمایش درمی‌آید.

فستیوال سینمای مولف مراکش از تاریخ ۱۵ تا ۲۳ دسامبر، با رویکرد تمرکز بر سینمای مولف به مثابه سینمایی مبتنی بر هنر و اندیشه، رادیکال و ضد جریان اصلی که با نگاهی شخصی به ستایش انسان می پردازد،‌ برگزار خواهد شد.

فستیوال بین‌المللی فیلم دهوک نیز از تاریخ ۱۱ تا ۱۸ نوامبر در کردستان عراق برگزار خواهد شد. پناهنده پیش از این با دو‌ فیلم «ناهید» و «اسرافیل» برنده جایزه‌ بهترین کارگردانی این فستیوال شده بود.«تی‌تی»، چهارمین فیلم بلند آیدا پناهنده که در نخستین حضور جهانی خود، در سی و سومین فستیوال بین‌المللی فیلم توکیو به نمایش در آمد، در ادامه تور بین‌المللی خود، ماه گذشته نیز در بخش مسابقه دوازدهمین دوره فستیوال فیلم تریپولی و بخش مسابقه بیست و ششمین دوره فستیوال فیلم زنان ژاپن آیچی که به صورت فیزیکی برگزار شدند، به نمایش درآمده است.

این فیلم با بازی پارسا پیروزفر، الناز شاکردوست و هوتن شکیبا سال گذشته در سی و نهمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر نیز به نمایش درآمد و در سه رشته‌ بهترین فیلمنامه برای آیدا پناهنده و ارسلان امیری، بهترین فیلمبرداری برای فرشاد محمدی و بهترین آهنگسازی برای علیرضا افکاری و همچنین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران، کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین شد.

پخش جهانی فیلم سینمایی «تی‌تی» بر عهده DreamLab Films به مدیریت نسرین میرشب است.

پارسا پیروزفر، الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، سودابه جعفرزاد، امیر حامد، مهدی فریضه، رضا عموزاد، هیلدا کردبچه، زینب شعبانی، هانیه کاظمی، مهرانه به‌نهاد، مهیار دانشمند، مهران نیک‌روش، پیمان رحیمی، ماهان خوش‌طبع، شاهین اطهری، سینا فغانی و… بازیگران این یلم سینمایی هستند.

عوامل فیلم سینمایی «تی‌تی» عبارتند از تهیه کننده و کارگردان: آیدا پناهنده، مجری طرح: حامد پروین‌خسروی، فیلمنامه: ارسلان امیری- آیدا پناهنده، مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، طراح صحنه و لباس: امیر اثباتی، مدیر تولید: مسعود دلیری، صدابردار: وحید مقدسی، آهنگساز: علیرضا افکاری، صداگذار: بهمن اردلان، طراح چهره‌پردازی: عباس عباسی، تدوین: عماد خدابخش- ارسلان امیری، برنامه‌ریز: خسرو نصیری‌خواه، مشاور رسانه‌ای: محمد حیدری، مدیر امور پس‌تولید: نیما دبیرزاده، طراح جلوه‌های دیداری: وحید قطبی‌زاده، دستیار اول کارگردان: عباس بهبودی، عکاس: امید صالحی، اصلاح رنگ: هوتن حق‌شناس.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: