کد خبر: ۹۰۱۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
تعداد بازدید: ۳۳۲
باشگاه پرسپولیس درباره اتفاقات امروز فرودگاه مهرآباد و صادرنشدن مجوز پرواز به عربستان بیانیه‌ای صادر کرد.

اعتراض پرسپولیس به رعایت نشدن عرف بین‌المللیبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، اعضای این تیم از ساعت ۱۰ صبح امروز (چهارشنبه ۲۱ مهرماه) با حضور در پاویون فرودگاه مهرآباد، مهیای سفر به عربستان و شهر ریاض بودند اما با وجود هماهنگی قبلی، خبری از دریافت مجوز از طرف کشور میزبان و شهر مقصد نشد.

به همین علت، اعضای تیم پرسپولیس به منازل خود بازگشتند تا با اطلاع‌رسانی بعدی به فرودگاه آمده و دوباره آماده سفر به عربستان شوند.

این درحالی است که طبق عرف بین‌المللی می‌طلبد تیم‌های ورزشی، بدون مشکل موفق به خروج از کشورهای خود و رسیدن به کشور مقصد شوند اما این‌طور به نظر می‌رسد که کارشکنی از سوی فرودگاه ریاض باعث ایجاد شرایطی شد تا اعضای تیم فوتبال پرسپولیس ساعت‌ها در فرودگاه مهرآباد معطل شوند و در نهایت حاصلی برای شروع سفر نداشته باشند.

در این شرایط انتظار می‌رود فدراسیون فوتبال کشورمان از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا، اتفاقات رقم خورده را پیگیری کند.

در شرایطی تاکنون مجوز سفر کاروان پرسپولیس به عربستان صادر نشده که این تیم باید شنبه هفته آینده دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را برابر الهلال برگزار کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: