کد خبر: ۹۰۱۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
تعداد بازدید: ۲۲۷
سخنگوی کمیسیون جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل 44 با اشاره به بررسی طرح بهبود محیط کسب و کار در صحن علنی گفت: مجلس یازدهم دربرابر هرگونه رانت و امتیاز در حوزه وکالت ایستادگی کرد.

مجلس یازدهم در برابر هرگونه رانت و امتیاز در حوزه وکالت ایستادگی کردبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، محسن زنگنه سخنگوی کمیسیون جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل 44 امروز (چهارشنبه 21 مهر) در جلسه علنی مجلس اظهار داشت: مجلس یازدهم در برابر هرگونه رانت و امتیاز در حوزه وکالت ایستادگی کرد؛ مجلس با رانت و ویژه خواری در این حوزه مخالف است و مخالفتی با اصل حوزه وکالت ندارد. این پیشنهاد تماماً در جهت رفع تبعیض هاست.

همچنین علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر اجازه دهیم یک قاضی که سال ها در یک شعبه قضاوت کرده، کار وکالت را نیز برعهده بگیرد، قطعاً با ارتباطاتی که دارد کار را برای سایر وکلا سخت می کند وباید با منافع و رانت در حوزه وکالت مقابله کرد؛ قضات مجلس هم با تعارض منافع در حوزه وکالت مخالف هستند.
انتهای پیام/ 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: