کد خبر: ۹۰۰۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
تعداد بازدید: ۱۹۸
کارشناس هواشناسی گفت: روز چهارشنبه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام حاکم است و در برخی مناطق استان‌های تهران، البرز و مرکزی احتمال افزایش آلاینده‌های جوی وجود دارد.
به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، کارشناس هواشناسی گفت: روز چهارشنبه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام حاکم است و در برخی مناطق استان‌های تهران، البرز و مرکزی احتمال افزایش آلاینده‌های جوی وجود دارد.
 

باشگاه خبرنگاران: کارشناس هواشناسی گفت: روز چهارشنبه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام حاکم است و در برخی مناطق استان‌های تهران، البرز و مرکزی احتمال افزایش آلاینده‌های جوی وجود دارد.

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی تصریح کرد: در این روز در بیشتر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود و در مناطق پرتردد استان‌های تهران، البرز و مرکزی امکان افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا وجود دارد.

او ادامه داد: از بعدازظهر چهارشنبه و در روز پنجشنبه در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب و غرب کشور افزایش ابر و در آذربایجان غربی بارش پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

او یادآور شد: روز جمعه در برخی مناطق گیلان بارش پراکنده پیش بینی می شود و در سایر مناطق کشور آسمان آفتابی است.

ضیائیان بیان کرد: از امشب تا روز پنجشنبه در نوار شمالی، نواحی مرکزی، شرق و شمال شرق کشور افزایش نسبی دما رخ می‌دهد و روز جمعه و شنبه با نفوذ جریانات شمالی در استان‌های واقع در سواحل خزر و اردبیل ، دما به‌طور نسبی ۲ تا ۴ درجه کاهش می‌یابد.

او یادآور شد: روز‌های جمعه و شنبه در نوار شرقی کشور به‌ویژه منطقه زابل و همچنین در شرق کرمان وزش باد شدید سبب خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در این مناطق می‌شود.

ضیائیان درباره آب‌وهوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با غبار محلی است. بیشترین دمای تهران به ۲۵ و کمترین آن به ۱۵ درجه می رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: