کد خبر: ۹۰۰۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۲۰۰
وزیر جنگ رژیم اسرائیل در اظهاراتی با تاکید بر لزوم ایستادگی جامعه بین‌المللی در مقابل ایران، مدعی شد که این رژیم باید همیشه دو قدم از تهران جلوتر باشد. گانتس گفت: آینده الان است و آینده با یک ایران هسته‌ای، آینده تاریکی می‌باشد.

گانتس: ایران با توسعه توانایی هسته‌ای، به دنبال هژمونی منطقه‌ای است / جامعه بین‌الملل جلوی تهران بایستدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی با تاکید بر لزوم ایستادگی جامعه بین‌المللی در مقابل ایران، مدعی شد که این رژیم باید همیشه دو قدم از تهران جلوتر باشد.

به گزارش اورشلیم پست، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه(۲۰ مهر) در کنفرانسی، از جامعه بین‌المللی خواست تا "در مقابل ایران بایستند".

وی همچنین هشدار داد که ایران با توسعه توانایی هسته‌ای، به دنبال هژمونی منطقه‌ای است و بدین دلیل این رژیم باید دو قدم جلوتر از ایران بماند.

گانتس گفت: آینده الان است و آینده با یک ایران هسته‌ای، آینده تاریکی می‌باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: