کد خبر: ۹۰۰۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۲۸۷
دختران نوجوان تیم ملی وزنه برداری کشورمان در اولین تجربه حضور در رقابتهای جهانی، با کسب دو مدال برنز، دو نقره و مجموع ۳۹۳ امتیاز، در رده سوم جهان قرار گرفتند.

تاریخ سازی دختران وزنه برداری ایران در عربستانبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، در این دوره از مسابقات که از ۱۲ تا ۲۰ مهرماه در شهر جده عربستان برگزار شد، تیم ملی نوجوانان ایران اولین حضور بین المللی خود را تجربه کرد که با کسب اولین مدال‌های تاریخی بانوان همراه شد.

غزاله حسینی وزنه برداری بود که با کسب مدال برنز در حرکت دو ضرب دسته ۵۹ کیلوگرم، نخستین مدال را برای کاروان بانوان ایران کسب کرد. در واقع، این ملی پوش کشورمان چراغ افتخارآفرینی را برای کشورمان روشن کرد.

روز دوشنبه ۱۹ مهرماه نیز یکتا جمالی به سه مدال دست یافت. وی در بهترین حرکت یک ضرب خود با مهار وزنه ۹۰ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت. جمالی مدال نقره خود را با مهار وزنه ۱۱۵ کیلوگرم مسجل کرد و با مجموع ۲۰۵ کیلوگرم، روی سکوی دومی جهان ایستاد و مدال نقره را برگردن آویخت.

با توجه به نتایج ملی پوشان اعزامی کشورمان به جده، تیم ملی ایران روی سکوی سوم بانوان جهان ایستاد. آمریکا و روسیه هم اول و دوم شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: