کد خبر: ۹۰۰۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
تعداد بازدید: ۲۶۶
نماینده بندر انزلی گفت: هنوز واکسیناسیون دز دوم جمعیت بالای 12 سال در کشور به 50 درصد نرسیده که امیدواریم مسئولان سرعت بیشتری به واکسیناسیون بدهند.

دز دوم واکسیناسیون بالای 12 ساله‌ها هنوز به 50 درصد نرسیده استدز دوم واکسیناسیون بالای 12 ساله‌ها هنوز به 50 درصد نرسیده است

به گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، احمد دنیامالی نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 20 مهر) مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس یازدهم پیگیر همسان‌سازی حقوق بازنشستگان است، اظهار داشت: به ویژه این پیگیری‌ها در حوزه تحقق پرداخت معوقات بازنشستگان آموزش و پرورش است که امیدواریم با انتخاب وزیر آموزش و پرورش این موضوع سرعت بیشتری گیرد.

وی افزود: در حوزه پیگیری موارد مربوط به کارمندان دادگستری و قضات نیز باید توجه داشت که پرداختی‌ها به کارمندان دادگستری شرایط مناسبی ندارد و این عزیزان از اقشاری هستند که یکی از پایین‌ترین دریافتی‌ها را دارند. مجلس نسبت به معیشت این عزیزان حساس است و این موضوع را پیگیری می‌کند.

نماینده بندر انزلی در مجلس تصریح کرد: سرعت واکسیناسیون در کشور مناسب است ولی هنوز واکسیناسیون دز دوم جمعیت بالای 12 سال در کشور به 50 درصد نرسیده که امیدواریم این موضوع نیز هر چه سریعتر به نتیجه برسد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: