کد خبر: ۹۰۰۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
تعداد بازدید: ۱۶۲
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: رئیس دیوان محاسبات اعلام کردکه دولت در شش ماهه نخست امسال 115 هزار میلیارد تومان اوراق فروخته که این اوراق همگی صرف امور جاری و مصارف دولت شده است.

دولت در شش ماهه نخست امسال 115 هزار میلیارد تومان برای هزینه‌های جاری اوراق فروختبه گزارش خبرداغ، احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست غیرعلنی مجلس امروز مجلس گفت: در این جلسه مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات گزارشی را از عملکرد مالی دولت در شش ماهه نخست سال 1400 به نمایندگان ارائه کرد.

وی افزود: رئیس دیوان محاسبات عنوان کرد که دولت در شش ماهه نخست امسال 115 هزار میلیارد تومان اوراق فروخته که تمام آن صرف امور جاری و مصارف دولت شده است. 

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بذرپاش همچنین گفت که دولت در شش ماهه نخست امسال از 42 هزار میلیارد تومان تنخواه استفاده کرده که این مبالغ هم در امر جاری صرف شده است. 

علیرضابیگی خاطرنشان کرد: رئیس دیوان محاسبات عنوان کرد که سود پیش‌بینی شده برای اوراق به فروش رسیده در سال 1400 به میزان 48 هزار میلیارد تومان است که تاکنون 17 هزار میلیارد تومان آن پرداخت شده است. 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: