کد خبر: ۹۰۰۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
تعداد بازدید: ۲۷۰
سرمربی فولاد خوزستان در خصوص آخرین وضعیت این تیم توضیح داد.

عبدالله ویسی: من سرباز فولاد هستم/ اگر گرشاسبی زودتر می‌آمد بازیکنان حفظ می‌شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، عبدالله ویسی در گفتگو با برنامه رادیویی تهران ورزشی در مورد آخرین وضعیت این تیم پیش از شروع از مسابقات لیگ برتر بیان کرد: ما هم مثل بقیه تیم ها اردوی آمادگی برای آمادگی بدنی داشتیم. در این مدت بازی تدارکاتی هم داشتیم و یکسری بازیکن هم رفته رفته به ما اضافه شدند. البته پنجره ما بسته بود و خیلی برای حفظ بازیکنانمان داستان داشتیم. این هفته هم یک دیدار دوستانه مقابل نفت آبادان داریم و برای لیگ آماده می شویم.

ویشی در خصوص همکاری مجدد با گرشاسبی بیان کرد:  گرشاسبی قبلا امتحان خود را پس داده است. او مدیر پرسپولیس، رئیس هیات فوتبال  بوده است. من مربی او هستم و می دانم او و مردم انتظار زیادی از فولاد دارند. همانطور که خوزستانی ها از فولاد انتظار دارند خودم هم از خودم انتظار دارم. دوست دارم تیمی درست کنم که مردم لذت ببرند و با هر برد ما حداقل یک هفته خوشحال باشند. ترکیب من و آقای گرشاسبی ترکیب خوبی است و هیات مدیره و ارکان باشگاه هم خیلی هم تلاش می کنند.من هم هم سرباز آنها هستم و تمام تلاشم را می کنم که موفق شویم.

وی در مرود بسته بودن پنجره فولاد بیان کرد:  شاید اگر گرشاسبی زودتر می آمد خیلی از بازیکنان ما به تیم های دیگر نمی رفتند. البته سعید آذری از مدیران خوب کشور است و زحمات زیادی کشید ولی مطمئنا اگر گرشاسبی زودتر می آمد بقیه بچه ها را حفظ می کردیم. خیلی از ستاره ها ما به سمت تیم های دیگر رفته بودند ولی با حضور مدیرعامل فعلی آنها حفظ شدند.

او در مورد بازی تیم ملی ایران برابر کره جنوبی بیان کرد: دیروز  مصاحبه ای را از آقایان پنجعلی و درخشان خواندم که آنها گفتند این بهترین تیم ملی تاریخ است. وقتی این ها که بازیکنان ملی بودند این حرف را می زنند یعنی ما بهترین تیم دوران را داریم. من هم اعتقاد دارم ما بهترین تیم را داریم و سرمربی ما هم خیلی خوب کار کرده است. اسکوچیچ مربی خوبی است و یک رکورد خیلی خوب کسب کرده است.شاید قبلا تیم ملی با مربیان دیگر هم خوب نتیجه گرفته باشد ولی بین بازی ها چند شکست هم متحمل شده اما حالا 10 بازی پیاپی را برده ایم. خوشحالم که تیم ما به شکلی بازی می کند که تیم های رقیب حتی شهامت حمله به دروازه ایران را ندارند.

ویسی در پایان درباره صعود تیم ملی به جام جهانی گفت: من نه تنها ایران را در جام جهانی می بینم بلکه به بالاتر فکر می کنم. ما منتظر هستیم که تیم ملی ببرد و به خیابان ها بریزیم ولی باید قبول کنیم صعود به جام جهانی برای تیم ملی ما قانع کننده نیست. مطمئنا ما باید به دور دوم جام جهانی برویم و حق فوتبال ما و انتظار مردم و رسانه ها این موضوع است.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: