کد خبر: ۹۰۰۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷
تعداد بازدید: ۲۳۸
بندر الاحبابی بازیکن تیم ملی امارات وعده داد که آن‌ها به دنبال خوشحال کردن هوادارانشان در بازی فردا هستند.

بازیکن امارات: دیدار با ایران دشوار استبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: بندر الاحبابی بازیکن تیم ملی امارات در نشست خبری پیش از بازی فردا مقابل ایران گفت: من و هم تیمی هایم می توانیم خواسته های کادرفنی را انجام دهیم و با کسب نتایجی که شانس تیم ملی برای صعود به جام جهانی را افزایش دهد، موجب خوشحالی هواداران اماراتی شویم. ما 6 دیدار سخت و دشوار در مرحله قبل و فعلی مقدماتی جام جهانی را با فان مارویک پشت سر گذاشته ایم و چیزهای زیادی از او یاد گرفته ایم.

او در مورد ناکامی امارات در کسب پیروزی در بازی های گذشته پاسخ داد: اعتماد ستاره های تیم ملی به توانایی های خودشان بسیار زیاد است و ما هرگز تحت تأثیر نتایج بازی های قبلی قرار نگرفته ایم. هنگامی که ما برنده نمی شویم، همگی از ما انتقاد می کنند اما ما تلاش می کنیم و در هر مسابقه می جنگیم.

بازیکن تیم ملی امارات درباره بازی با ایران گفت: تمام بازیکنان تمرکز خود را روی بازی فردا گذاشته اند و همگی برای دستیابی به نتیجه خوبی که بتواند امتیازات از دست رفته تیم را جبران کند، تلاش کرده و تمام توان خودمان را در زمین می گذاریم.

وی گفت: ما تجربه کافی برای مقابله با همه شرایط و غلبه بر همه چالش ها را داریم و با تمام توان تلاش می کنیم تا به نتیجه مثبتی برسیم که از موقعیت و جایگاه ما در گروه حمایت کند. ما می دانیم که کار آسانی در پیش نداریم، اما ما مصمم هستیم که به بهترین نتیجه ممکن برسیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: