کد خبر: ۹۰۰۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱
تعداد بازدید: ۴۲۰
یک مرد ۳۹ ساله آمریکایی به مدت ۳ سال با رژیم غذایی ترسناک گوشت خام، زندگی کرده و معتقد است خوردن گوشت خام بهترین کاری است که هر فرد می‌تواند انجام دهد.
به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب: یک مرد ۳۹ ساله آمریکایی به مدت ۳ سال با رژیم غذایی ترسناک گوشت خام، زندگی کرده و معتقد است خوردن گوشت خام بهترین کاری است که هر فرد می‌تواند انجام دهد.

به نقل از نیویورک پست، این مرد را می‌توان بدترین کابوس هر گیاه خواری دانست.

ترسناک‌ترین رژیم غذایی جهان

وستون روو، ساکن نبراسکا، در سه سال گذشته از رژیم غذایی مبتنی بر گوشت خام، از جمله مرغ خام، گوشت گاو، جگر و مغز حیوانات را به عنوان وعده‌های غذایی خود مورد استفاده قرار داده است.

ترسناک‌ترین رژیم غذایی جهان

او معتقد است این رژیم غذایی با وجود هشدار‌های فراوان در مورد عفونت‌ها از جمله سالمونلا خطرناک، به افزایش سطح انرژی وی کمک کرده است. روو به خبرنگاران گفت: "من از نظر جسمی و روانی از سلامت بیشتری برخوردار هستم، بهتر از همیشه در کل زندگی ام. " او دیگر غذا‌های فرآوری شده نمی‌خورد و هفته‌ای حدود ۱۴۰ دلار برای وعده‌های غذایی خود هزینه می‌کند.

ترسناک‌ترین رژیم غذایی جهان

او گاهی صبحانه را حذف می‌کند، اما معمولا سه یا چهار تخم مرغ خام و یک تکه میوه می‌خورد. او توضیح داد که با این رژیم غذایی مشکلات وی درباره کاهش انرژی و اگزما حل شده است. با این حال، یک گروه غذایی باعث جنجال زیادی در رژیم غذایی روو شده است. مرغ خام با سالمونلا در ارتباط است و پزشکان معتقدند رواج این نوع رژیم غذایی خطرناک است.

ترسناک‌ترین رژیم غذایی جهان

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: