کد خبر: ۹۰۰۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
تعداد بازدید: ۴۱۸
هافبک تیم فوتبال استقلال برای آینده خود همچنان تصمیم مشخصی نگرفته است.

آینده مبهم رضا آذری در استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رضا آذری بازیکن تیم فوتبال استقلال این روزها، پس از اتمام دوران مصدومیتش، تمرینات خود را با آبی‌پوشان پایتخت از سر گرفته است و در بازی‌های دوستانه این تیم به میدان رفته است.

هافبک تیم فوتبال استقلال با توجه به حضور رقبایی که در خط هافبک وجود دارند، عرصه را برای حضور در میدان با توجه به مصدومیتی که پشت سر گذاشته، تنگ دیده است. طبق پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، فرهاد مجیدی در ابتدا روی ماندن این بازیکن در جمع آبی‌ها تاکید داشته است اما با گذر زمان نظرات روی این بازیکن تغییر کرده است و شنیده می‌شود آذری در صورت دریافت پیشنهاد خوب، امکان دارد از استقلال جدا شود.

گفته می‌شود تیم‌های شهرخودرو مشهد و گل‌گهر سیرجان این بازیکن را زیر نظر گرفته‌اند اما همچنان چیزی برای رضا آذری نهایی نشده است و باید منتظر ماند و دید هافبک تیم فوتبال استقلال چه تصمیمی برای آینده خود می‌گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: