کد خبر: ۹۰۰۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
تعداد بازدید: ۴۰۴
طرح پیشنهادی برای تصویب توافق‌نامه آب و هوایی پاریس توسط کمیته روابط خارجی مجلس ملت کبیر ترکیه به تصویب رسید. گفتنی است «توافق پاریس» سال ۲۰۱۶ برای جلوگیری از نابودی محیط زیست، توسط کشور‌های شرکت کننده در بیست و یکمین نشست بین المللی تغییرات اقلیمی سازمان ملل متحد در پاریس امضا شد.

مجلس تركيه الحاق به توافق اقلیمی پاريس را تصويب كردبه گزارش خبرداغ به نقل از آناتولی: طرح پیشنهادی برای تصویب توافق‌نامه آب و هوایی پاریس توسط کمیته روابط خارجی مجلس ملت کبیر ترکیه به تصویب رسید.

لایحه مذکور پس از رسیدگی در ریاست مجلس به کمیته روابط خارجی ارسال شده بود.

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در هفتاد و ششمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد از تصمیم ترکیه برای ارائه پیمان اقلیمی پاریس برای تصویب به پارلمان ظرف مدت یک ماه آتی خبر داده بود.

گفتنی است «توافق پاریس» سال 2016 برای جلوگیری از نابودی محیط زیست، توسط کشورهای شرکت کننده در بیست و یکمین نشست بین المللی تغییرات اقلیمی سازمان ملل متحد در پاریس امضا شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: