کد خبر: ۹۰۰۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
تعداد بازدید: ۸۸۹۱
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در پایان انتشار خبر میزان افزایش حقوق معلمان از محل اجرای رتبه بندی معلمان از قول خود را کذب دانست

واکنش آموزش و پرورش به افزایش ۶ میلیونی حقوق فرهنگیان با اجرای رتبه بندی معلمانبه گزارش خبرداغ به نقل از راهبرد معاصر، قاسم احمدی لاشکی؛ با تکذیب اعلام خبر میزان افزایش حقوق ناشی از اجرای طرح رتبه بندی معلمان، اظهار کرد: امروز به نقل از این جانب، مطلبی به کذب، پیرامون میزان افزایش ناشی از اجرای طرح رتبه بندی معلمان در فضای مجازی منتشر شد که ضمن تکذیب آن تصریح می‌کنم که مسئولان آموزش و پرورش، همواره در تلاش هستند تا حق مسلم فرهنگیان، پیرامون طرح رتبه بندی معلمان را که قریب به ۱۰ سال است به تآخیر افتاده؛ پیگیری و هرچه سریع‌تر به نتیجه رسانند.

وی افزود: با وجود تمام تلاش‌های صورت گرفته، هنوز میزان دقیق ارتقای ارقام احکتم حقوقی فرهنگیان مشخص نشده است و همچنان در حال رایزنی با نمایندگان ملت هستیم.

بیشتر بخوانید:

رتبه‌بندی معلمان و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مورد توجه قرار بگیرد


معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اشاره به این که لایحه ۹ بندی طرح رتبه بندی معلمان به زودی در مجلس مطرح خواهد شد، گفت: امروز تعدادی از نمایندگان خواهان بررسی سریع این لایحه شدند و قرار است تا لایحه مذکور تا هفته آینده در صحن علنی مجلس مطرح شود.


لاشکی گفت: تاکنون رقم دقیقی از میزان افزایش احکام حقوقی ناشی از اجرای رتبه بندی معلمان، مشخص نشده است و هدف ما از اجرای این طرح، در درجه اول ارتقای جایگاه و منزلت معلمان و فرهنگیان است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در پایان انتشار خبر میزان افزایش حقوق معلمان از محل اجرای رتبه بندی معلمان از قول خود را کذب دانست و تصریح کرد: این شیوه ازجریان سازی‌های رسانه‌ای از سوی افرادی انجام می‌شود که تمایلی به ارتقای جایگاه معلمان ندارند؛ لذا به این افراد توصیه می‌کنم در انتشار اخبار حوزه‌های مختلف، اخلاق حرفه‌ای را در رآس کار خود قرار دهند.

لاشکی در پایان تأکید کرد: نتیجه طرح رتبه بندی صرفاً از سوی مجلس محترم شورای اسلامی، در هفته‌های آینده اعلام و از طریق پورتال رسمی وزارت آموزش و پرورش به همکاران فرهنگی اطلاع رسانی خواهد شد./فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
0
14
سلام .من یکی دیگه مغزم ترکید از بس در مورد رتبه بندی فرهنگیان حرف و حدیث دروغ شنیدم ، مسئولین مرفه وبی درد لطفا بس کنید این همه اخبار دروغ را .هروقت احکام را زدید و حقوق‌ها واریز شد اون وقت به فرهنگیان هم اطلاع بدین
ناشناس بازنشسته.
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
0
4
اقای احمدی شما برای تشویش اذهان عمومی هرروز یه حرفی می زنید خودشما گفتید که به معلما شش میلیون اضافه میشه ایا این حرف شما نیست بنده همون روزهم درجوابتون نوشتم اقای احمدی هنوز که یه ریال هم معلوم نیست اضافه بشه وشما نباید جو اجتماع را اینگونه آزرده کنید.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
0
3
روزی گذشت پادشهی از گذرگهی
................
یک معلم چشم به راه
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
0
1
خدا کندکه این بار آقایان حرف درست بزنند
واین قشر ضعیف را خوشحال سازند وفقط وعده نباشد وعملی کنند
امید
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
0
0
گوش اگر گوش من و ناله اگر ناله توست
آنکه البته به جایی نرسد رتبه بندی معلمان است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
0
0
حتی اگر 6 میلیون هم اضافه شود با این گرانی اجناس مثل سال 97 و ماقبل آن نمیشه زندگی کرد.
قادر آزادوار
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
0
0
لطفا دررابطه با نیروهای خدماتی که از قافله عقب ماندندآیا طرح جدیدی داری یا با رتبه بندی آنها را خوشحال میکنی اگر دروغ نگویید
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: