کد خبر: ۹۰۰۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳
تعداد بازدید: ۲۳۲
فرمانده انتظامی مراغه از ماجرای فیلم جنجالی برخورد پلیس با سه زن در مراغه را تشریح کرد. وی اظهار داشت: دو هفته قبل شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و حضور سه خانم، با حالت غیرعادی رفتار‌های نابهنجار را در پارک بوستان اطلاع می‌دهند.

انتشار فیلم جنجالی برخورد پلیس با ۳ زن مراغه / پلیس: این سه خانم به دلیل مصرف مواد حالت عادی نداشتند؛ نسبت به هدایت آنها به مراکز انتظامی اقدام کردیمبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: فرمانده انتظامی مراغه از ماجرای فیلم جنجالی برخورد پلیس با سه زن در مراغه را تشریح کرد.

توحید فارسی در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر برخورد پلیس با سه خانم امروز در مراغه اظهار داشت: دو هفته قبل شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفته و حضور سه خانم، با حالت غیرعادی رفتارهای نابهنجار را در پارک بوستان اطلاع می‌دهند.

وی افزود: پلیس بلافاصله در صحنه حضور یافته و نسبت به هدایت آنها به مراکز انتظامی اقدام می‌کند.

فارسی اضافه کرد: یکی از این افراد به خاطر مصرف بیش از حد مواد غیرمجاز دچار مسمومیت شده بود برای مداوا به مراکز درمانی اعزام می‌شود.

وی افزود: این افراد پس از اقدامات قانونی به علت نداشتن وضعیت عادی به جهت مصرف مواد غیرمجاز تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

این مقام انتظامی، برای مراقبت از جوانان و فرزندان به خانواده‌ها توصیه کرد که خانواده‌ها مراقبت بیشتری نسبت به فرزندان به عمل آورند تا دچار انحراف و آسیب اجتماعی نشوند.

فارسی، از جوانان نیز خواست در معاشرت با دوستان دقت لازم را داشته باشند تا دچار افراد ناباب نشوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: