کد خبر: ۹۰۰۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
تعداد بازدید: ۱۹۶
نماینده باشگاه استقلال روز گذشته در محل تمرین این تیم حاضر شد

بازیکنان استقلال برگه تسویه حساب باشگاه را امضا نکردندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، باشگاه استقلال این روزها درگیر صدور مجوز حرفه‌ای برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیاست و به همین دلیل باید هرچه زودتر با طلبکاران خود توافق کرده و یا با آنها تسویه حساب کند.

نماینده باشگاه استقلال روز گذشته در محل تمرین این تیم حاضر شد و از بازیکنان خواست تا برگه توافق را بابت گرفتن مطالبات خود امضا کند تا باشگاه استقلال بتواند هرچه زودتر مجوز حرفه‌ای را از AFC بگیرد.

نکته جالب اینکه هیچکدام از بازیکنان استقلال حاضر به امضای این توافق‌نامه نشدند زیرا معتقد بودند وقتی نتوانسته‌اند طلب‌های خود را وصول کنند، چرا باید چنین کاری را انجام دهند و این می‌تواند در بدو ورود مصطفی آجرلو در باشگاه استقلال یک چالش بزرگ باشد زیرا اگر آبی‌ها نتوانند با طلبکاران خود تسویه حساب کنند از حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان فصل آینده محروم می‌شوند.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: