کد خبر: ۹۰۰۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
تعداد بازدید: ۲۱۸
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مقابله با طوفان در سیستان و بلوچستان نیازمند پیگیری‌های عاجل توسط دولت است.

نیکزاد : در بندر چابهار ۶ نفر از هموطنان جانشان را از دست دادندبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر : نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مقابله با طوفان در سیستان و بلوچستان نیازمند پیگیری‌های عاجل توسط دولت است.

در پایان جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۱۱ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از حضور نیروهای مردمی و بسیج شهرستان های کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان، رامیان و آزادشهر برای کمک جهت خاموش کردن آتش جنگل های کردکوی تشکر و قدردانی می کنیم.

وی ادامه داد: علیرغم اقدامات بسیار ارزشمند دولت برای مهار طوفان در استان سیستان و بلوچستان متاسفانه در بندر چابهار ۶ نفر از هموطنانمان جانشان را از دست دادند. مقابله با طوفان در سیستان و بلوچستان نیازمند پیگیری های عاجل توسط دولت است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: