کد خبر: ۹۰۰۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
تعداد بازدید: ۲۱۷
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور آخرین وضعیت مناطق تحت تاثیر طوفان چرخنده حاره‌ای در دو استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان را تشریح کرد.
وضعیت هرمزگان یک روز بعد از آغاز طوفانبه گزارش خبرداغ به ایسنا: سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور آخرین وضعیت مناطق تحت تاثیر طوفان چرخنده حاره‌ای در دو استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان را تشریح کرد.

علی بختیاری دراین باره گفت: به دنبال صدور اخطار و هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بروز طوفان و بارش رگبار در برخی از مناطق دو استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان، سازمان مدیریت بحران کشور این دو استان را به حالت آماده باش درآورده و هشدارها و توصیه های لازم را به آنان ارائه کرد و از روز گذشته این طوفان آغاز شد.

وی درباره آخرین وضعیت مناطق متاثر از طوفان در این دو استان نیز اظهارکرد: در استان سیستان و بلوچستان آخرین گزارش‌های واصله حاکی از آن است که فعالیت طوفان از مناطق جنوبی این استان خارج شده و به سمت کشور عمان در حال حرکت است. البته همچنان آماده باش دستگاه های مختلف در این خصوص ادامه دارد.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور اضافه کرد: از روز گذشته تا کنون تعداد دو راه فرعی در شهرستان دشتیاری دچار آبگرفتگی شده و خساراتی جزئی هم به بخش کشاورزی و دامداری در این استان وارد شده که پس از بررسی و ارزیابی نهایی تیم های کارشناسی نسبت به تامین و جبرات خسارات اقدام خواهد شد.

بختیاری درباره قطعی برق نیز گفت: قطع برق نه به شکل گسترده و سراسری، بلکه به صورت جزئی در برخی از مناطق رخ داد که در مواردی این قطعی برطرف شده و در برخی از مناطق نیز نیروهای مربوطه در حال حل مشکل هستند.

وی به استان هرمزگان نیز اشاره کرد و افزود: در استان هرمزگان نیز وزش باد و طوفان موجب قطع برق در ۱۳ روستای شهرستان سیریک شده و خسارت دیگری گزارش نشده است.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور درباره خسارات جانی ناشی ازطوفان در این دو استان نیز گفت: خوشبختانه با اقدام به موقع سازمان و نیز تمهیدات اتخاذ شده، هیچ گزارشی در مورد خسارات جانی متاثر از طوفان در این دو استان گزارش نشده است و تنها چند مورد مراجعه سرپایی وجود داشته و مصدومیت جزئی بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: