کد خبر: ۹۰۰۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
تعداد بازدید: ۱۴۹
مدافع هلندی تیم یوونتوس از همکاری با مکس آلگری ابراز رضایت می‌کند.

دلیخت: آلگری فهم بالایی از فوتبال دارد / بونوچی و کیه‌لینی الگویم هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از مصاحبه ماتیاس دلیخت با DAZN درباره همکاری با ماسیمیلیانو آلگری اظهار داشت: "آلگری مربی بسیار با تجربه‌ای است و فهم بالایی از فوتبال دارد، او با یوونتوس و میلان پیروزی‌های زیادی کسب کرده است. خوشحالم که اکنون او مربی من است و باعث پیشرفتم می‌شود."

او ادامه داد: "از نظر تاکتیکی آلگری خیلی به ما کمک می‌کند، ایده او این است که تمام 90 دقیقه را با ذهنیت مناسب بازی کنیم تا پیروز از میدان خارج شویم. مهم نیست که فوتبال خوب یا بد بازی کنیم، تنها چیزی که مهم است پیروزی است."

مدافع هلندی همچنین درخصوص همکاری با کیه‌لینی و بونوچی هم گفت: "من با کیه‌لینی و بونوچی بسیار صحبت کرده‌ام. آنها الگویی مناسب برای من هستند زیرا پیروزی‌های زیادی با یوونتوس و ایتالیا بدست آورده‌اند."
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: