کد خبر: ۸۹۹۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
تعداد بازدید: ۱۶۸
شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، وزیر خارجه قطر از "کشورهای دوست" این کشور خواسته که افغانستان را پس از تصرف این کشور توسط طالبان "منزوی" نسازند.

وزیر خارجه قطر: کشورهای دوست نباید افغانستان تحت تسلط طالبان را منزوی سازندبه گزارش خبرداغ به نقل از بی‌بی‌سی: شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، وزیر خارجه قطر از "کشورهای دوست" این کشور خواسته که افغانستان را پس از تصرف این کشور توسط طالبان "منزوی" نسازند.

او در یک کنفرانس خبری با جوزف بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در دوحه صحبت می‌کرد.

دیروز نیز مطلق‌القحطانی، فرستاده ویژه قطر برای افغانستان پس از دیدار با رهبران طالبان در کابل گفت: "جهان باید با طالبان کار کند. آنها قبلا با یک بازیگر غیردولتی توافقنامه‌هایی امضا کردند، اکنون که در قدرت هستند نمی‌تواند آنها را نادیده بگیرد." قطر سال‌هاست میزبان دفتر سیاسی طالبان بوده است و در حال حاضر از حامیان دولت طالبان در کابل به شمار می‌رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: