کد خبر: ۸۹۹۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱
تعداد بازدید: ۶۱۹
۲ بازیکن استقلال که در زمان مدیریت احمد مددی با باشگاه مشکل پیدا کرده بودند برای بازگشت به استقلال بیشتر شد.

شانس بالای ۲ استقلالی شاکی برای بازگشتبه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان: با پایان لیگ بیستم سرنوشت ۲ بازیکن استقلال برای ادامه همکاری با باشگاه نامشخص بود. فرشید اسماعیلی و رشید مظاهری به خاطر اختلاف با مدیرعامل باشگاه عملاً در آستانه اخراج از استقلال قرار گرفتند. اسماعیلی با پایان قراردادش روبرو بود و عملاً پیشنهادی نداشت که برود. رشید مظاهری هم با سپاهان به توافق نرسید و پنجره بسته فولاد پروژه انتقالش به این تیم را لغو کرد.

در برهه‌ای حتی فرهاد مجیدی موضعش برای ماندن این دو بازیکن را اعلام کرد؛ اما مددی با مصاحبه‌های خود راه بازگشت اسماعیلی و مظاهری را بست. با توجه به انتخاب مدیرعامل جدید استقلال و نشان دادن تعاملش با سرمربی استقلال، بعید است که این دو بازیکن مشکلی برای بازگشت به تیم داشته باشند.

مظاهری و اسماعیلی به شکل مجازی تمایل خود برای ادامه همکاری با استقلال را نشان داده‌اند. هرچند مظاهری قرارداد خود را با آبی‌پوشان فسخ کرده است و هواداران بابت عدم حضور این دو بازیکن مقابل الهلال عربستان از آن‌ها حسابی دلگیر هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: