کد خبر: ۸۹۹۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
تعداد بازدید: ۲۷۴
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران می‌گوید: در جامعه دینی برای شادی مباح کم فکر کرده‌ایم.

سخنگوی شورا: مردم تهران شادی مُباح نیاز دارندبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران می‌گوید: در جامعه دینی برای شادی مباح کم فکر کرده‌ایم.

نادعلی:

* مردم ۸ سال سخت دولت گذشته را به دلیل کم عملی و کم خدمتی و عدم اولویت بندی متناسب با نیازهای مردم و بسته شدن همه چیزها به اتفاقات خارج مرز، افزایش تحریم‌ها پشت سر گذاشتند، و در شهر تهران هم توقف‌هایی در شورا و مجموعه شهرداری توقف‌هایی را در سه دوره مختلف داشتیم و شرایط کرونا هم از لحاظ روانی و هم معیشت لطمه بزرگی به همه زد و جامعه افسرده ای در تهران رقم خورده و اگر به همین شیوه اداره کنیم، افزایش پرخاشگری را می‌بینیم و ما باید برای حال خوب مردم در شورای شهر کاری کنیم.

* حتماً از شهردار درخواست می‌کنم که علاوه بر خدمت به مردم بیشتر به کارهایی با جنس فرهنگی بپردازند چون ما در جامعه دینی برای شادی مباح کم فکر کرده‌ایم.

* شرایط جامعه را نادیده می‌گیریم و گاهی خوراک های فرهنگی توجه نمی‌شود،می‌توانیم اتفاقاتی رقم بزنیم که شرایط روحی مردم را از کسالت در بیاوریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: