کد خبر: ۸۹۹۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶
تعداد بازدید: ۲۵۷
سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پاسخ به این سوال که آیا یخ روابط ایران و عربستان با توجه به صحبت های دیشب پادشاه عربستان در حال آب شدن است گفت: نشانه های جدی دیده می شود.

خطیب‌زاده: نشانه‎ های جدی از آب شدنِ یخ روابط بین ایران و عربستان دیده می‎ شودبه گزارش خبرداغ ، سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه ایران که در نیویورک به سر می برد در مصاحبه ای از آب شدنِ یخ روابط بین ایران و عربستان خبر داد.


خطیب زاده در پاسخ به این سوال که آیا یخ روابط ایران و عربستان با توجه به صحبت های دیشب پادشاه عربستان در حال آب شدن است گفت: نشانه های جدی دیده می شود.

گفتنی است که سخنگوی وزارت امور خارجه امروز نیز با بیان اینکه طی چند ماه گذشته تماس های منظم تری را با عربستان سعودی داشتیم، اظهار داشت: در خصوص موضوعات دو جانبه گفتگوهای خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: این گفتگوها هیچ وقت متوقف نشده است و پس از روی کارآمدن دولت دکتر رئیسی نیز در سطح مناسبی پیامها رد و بدل شده است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: