کد خبر: ۸۹۹۲۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
تعداد بازدید: ۳۶۰
سخنگوی قوه قضائیه گفت: در جنگ تحمیلی ما عزیزانی را از دست دادیم که مثل و مانندی در این کره خاکی ندارند اما همین جنگ دستاوردهای بی‌نظیری برای ما به ارمغان آورد.

در جنگ تحمیلی عزیزانی را از دست دادیم که مثل و مانندی در این کره خاکی ندارندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، ذبیح‌الله خداییان در نشست خبری خود ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: ما در دفاع مقدس مادرانی را دیدیم که همین که جنازه فرزند شهیدش را به او تحویل می‌دادند، فرزند دیگرش را راهی جبهه می‌کرد. مادرانی را دیدیم که تنها فرزندش را از دست داده بود و حسرت می‌خورد فرزند دیگری ندارد. در جنگ تحمیلی ما عزیزانی را از دست دادیم که مثل و مانندی در این کره خاکی ندارند اما همین جنگ دستاوردهای بی‌نظیری برای ما به ارمغان آورد. تزویر را از چهره استکبار جهانی و منافقان کنار زد و در این جنگ وست و دشمن را شناختیم و از دستاوردهای دوران دفاع مقدس روحیه اعتماد به نفس در جوانان ما بود. امروز اگر در صنایع موشکی و هسته ای و نانو پیشرفت داریم ناشی از روحیه اعتماد به نفس دفاع مقدس است. من امیدوارم خداوند به ما توفیق دهد که از این هدیه گرانقدر شهدا یعنی انقلاب اسلامی و این امانت بزرگ امانت داری کنیم. 

ادامه دارد..........

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: