کد خبر: ۸۹۹۱۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
تعداد بازدید: ۴۷۱
سانسورهای فیلم «مبارک» یک‌بار دیگر موضوع سانسور را به رسانه‌ها کشانده است

سانسور الناز شاکردوست در تلویزیون!به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه شهروند: سانسورهای فیلم «مبارک» یک‌بار دیگر موضوع سانسور را به رسانه‌ها کشانده است

جنجال رسانه‌ای مربوط به سانسور زمانی رقم خورد که در پخش تلویزیونی فیلم عروسکی «مبارک» ساخته محمدرضا نجفی حدود ۲۰دقیقه از حضور و بازی الناز شاکردوست- که پیشتر مجوز نمایش گرفته و در سینما نیز به نمایش درآمده بودند، حذف شد. البته بخشی از تصاویر این بازیگر هم شامل روتوسکوپی شده بود- که این نیز واکنش‌های کاربران فضای مجازی را موجب شد.

حذف نزدیک به ۲۰ دقیقه از بازی یک بازیگر اتفاقی نیست که در سکوت برگزار شود. در مورد فیلم «مبارک» اندک زمانی بعد از این اتفاق، خبر در فضای مجازی پیچید و دست به دست شد و انتقادهایی را در پی داشت.

مدیر شبکه امید سیما در گفت‌وگویی درباره علت حذف این ۲۰دقیقه بحث‌انگیز از این فیلم رئال انیمیشن توضیحاتی داد- و حذف حدود ۲۵ دقیقه از این فیلم یک‌ساعت‌ونیمه را مربوط به نحوه پوشش الناز شاکردوست عنوان کرد.

این مدیر تلویزیونی درباره دلیل ممیزی دوباره اثری که مجوز وزارت ارشاد را دارد، گفت که «چارچوب‌های سینما و صداوسیما با یکدیگر متفاوت است» و در ادامه نیز افزود که «به عنوان یک مدیر شبکه، سیاست‌گذار نحوه اصلاحات نیستم. مثلا در بحث نمایش آلات موسیقی؛ ما جشنواره‌ موسیقی فجر را داریم، نمایش‌سازها در شبکه نمایش خانگی و سینما نیز مشکل و مانعی ندارد، ولی تلویزیون استانداردهای خود را برای نمایش موسیقی و آلات آن دارد و این استانداردها در دست مدیران شبکه‌ها نیست».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: