کد خبر: ۸۹۹۱۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳
تعداد بازدید: ۲۳۰
«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش با تاکید بر ادامه مذاکرات از همان‌جایی که متوقف شده، گفت: «نود درصد مشکلات مربوط به بازگشت به برجام حل شده است و تنها باید در مورد ده درصد باقی‌مانده مذاکره کرد.»

اولیانوف می‌گوید تا قبل از وقفه در مذاکرات وین ۹۰ درصد موارد اختلافی حل شده بود«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش گفت که 90 درصد موارد اختلافی میان ایران و کشورهای غربی درباره برجام حل شده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ؛ اولیانوف، دوشنبه، 20 سپتامبر به خبرنگار «العربیه» گفت: «باید تمام تلاشمان را برای بازگشت به مذاکرات انجام دهیم. چرا که «طرح(های) جایگزین بسیار ناخوشایند هستند».

وی افزود: «تاخیر ایران در بازگشت به مذاکرات قابل درک است اما کمکی به حل مساله نمی‌کند.»

نماینده روسیه با تاکید بر ادامه مذاکرات از همان‌جایی که متوقف شده، گفت: «نود درصد مشکلات مربوط به بازگشت به برجام حل شده است و تنها باید در مورد ده درصد باقی‌مانده مذاکره کرد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: