کد خبر: ۸۹۹۱۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵
تعداد بازدید: ۵۳۳
معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: صحبت‌هایم تنها با فرهاد مجیدی نیست و با همه از جمله پیشکسوتان است. باید تلاش‌مان را دو برابر کنیم.

پاشازاده: نمی‌توانند من را از استقلال جدا کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: مهدی پاشازاده درباره شرایط این روزهای باشگاه استقلال مصاحبه ای انجام داد که بخش هایی از آن را در زیر می خوانید:

*شرایط باشگاه به خاطر حواشی که بوجود آمده، خوب نیست. مشکلات ما برای این یکی دو ماه نیست و برای 5 سال گذشته بوده که جمع شده است. هواداران خسته شده‌اند و حق دارند. هر بار در این مقطع فصل، زمان را از دست می‌دهیم. سردرگم هستیم و باید با صحبت کردن مشکلات حل شود، اما برخی مواقع کوتاه نمی‌آییم و گذشت نمی‌کنیم.

*اگر صحبت از طرفدار می‌کنیم، باید یک جایی گذشت کنیم تا تیم موفقی بسازیم. چند سال است از تیم رقیب و فلانی و فلانی‌ها صحبت می‌کنیم، در صورتی که خودمان هم باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم.

*در رابطه با دلیل حضور علی فتح‌الله‌زاده در باشگاه استقلال، بنده بی اطلاع هستم و از خودشان بپرسید!

*مشکلات تمام نمی‌شود، در کشتی و والیبال هم مشکلات وجود دارد. در بارسلونا نیز اتفاقات ورزشی می‌افتد، اما اینکه چطور جمع کنیم، مهم است. صحبت‌هایم تنها با فرهاد مجیدی نیست و با همه از جمله پیشکسوتان است. باید تلاش‌مان را دو برابر کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: