کد خبر: ۸۹۹۱۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵
تعداد بازدید: ۲۵۸
رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: امسال هیچ طرحی مبنی بر پیاده‌روی دهه آخر صفر در طول جاده‌های این استان نخواهیم داشت.

پلیس راه: پیاده روی دهه آخر صفر در جاده‌های خراسان رضوی ممنوع استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: امسال هیچ طرحی مبنی بر پیاده‌روی دهه آخر صفر در طول جاده‌های این استان نخواهیم داشت.

سرهنگ حسین میش‌مست افزود: طبق هماهنگی با ستاد اربعین و دهه آخر صفر در استان، امسال سفرهای زیارتی از طریق ناوگان حمل و نقلی انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: نیروهای پلیس راه خراسان رضوی تقویت شده است و تعدادی نیز در ترمینال مشهد مستقر می‌شوند تا مردم برای جا به جایی با مشکلی مواجه نشوند.

رییس پلیس راه خراسان رضوی تاکید کرد: اتوبوسها باید پروتکلهای بهداشتی را رعایت کرده و تنها ۵۰ درصد ظرفیت خود مسافر حمل کنند.

پیاده‌روی دهه آخر صفر با شیوع ویروس کرونا، سال گذشته نیز انجام نشد و در دهه آخر صفر سال ۹۸ نیز حدود ۵۰۰ هزار زائر در قالب ۲ هزار و ۶۰۰ کاروان از ۲۴ استان وارد مشهد شدند.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: