کد خبر: ۸۹۹۱۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
تعداد بازدید: ۲۷۲
دادستان بوشهر خبر داد؛
داستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر از کشف و برخورد با شبکه‌ای از عوامل گرانفروشی و توزیع خارج از ضابطه دارو‌های درمان کرونا خبر داد.

کشف و برخورد با شبکه‌ای از عوامل گرانفروشی و توزیع خارج از ضابطه دارو‌های درمان کرونابه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسن‌پور داستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر از کشف و برخورد با شبکه‌ای از عوامل گرانفروشی و توزیع خارج از ضابطه دارو‌های درمان کرونا خبر داد.

وی با تشریح اقدام مجرمانه شبکه مزبور گفت: شبکه گرانفروشی و توزیع خارج از ضابطه دارو‌های درمان کرونا با سوء‌استفاده از کد ملی اطرافیان خود و برخی بیماران و با دسترسی غیرقانونی به مهر برخی پرشکان متخصص و تهیه نسخه‌های غیر واقعی اقدام به دریافت دارو‌های درمان کرونا با نرخ دولتی نموده و سپس این دارو‌ها را با قیمت گران و بصورت آزاد به بیماران نیازمند به فروش می‌رساندند.

دادستان مرکز استان بوشهر افزود: مراتب جهت رسیدگی به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای مرکز استان بوشهر ارجاع و در تاریخ ۲۸شهریور ماه تعداد ده نفر از این افراد دستگیر و‌ پس از تفهیم اتهام‌ و صدور قرار تامین کیفری مناسب جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره کل اطلاعات استان قرار گرفته و دستور تعقیب دیگر عوامل نیز صادر گردیده است و پرونده در این شعبه در جریان رسیدگی قرار دارد.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: