کد خبر: ۸۹۹۰۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
تعداد بازدید: ۲۳۲
نتیجه‌ای که بارسلونا بامداد امروز به دست آورد وضعیت رونالد کومان روز نیمکت این تیم را تحت تاثیر قرار داده است.

کومان در لبه پرتگاه؛ سرمربی بارسلونا اخراج می‌شود؟به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، تیم بارسلونا نتیجه‌ای که بارسلونا بامداد امروز به دست آورد وضعیت رونالد کومان روز نیمکت این تیم را تحت تاثیر قرار داده است.از هفته ششم مسابقات لالیگا بامداد امروز به مصاف تیم گرانادا رفت و در حالی که از حریف عقب افتاده بود با گل آراخائو بازی را به تساوی کشاند تا آبی اناری پوشان به یک امتیاز دست پیدا کنند.

بارسلونا با این تساوی با یک بازی کمتر اکنون ۸ امتیازی است و در رده هفتم جدول رده بندی لالیگا قرار دارد. این تساوی آینده رونالد کومان را به خطر انداخته است.

جان ویهلز، یکی از دوستان نزدیک خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا پس از پایان مسابقه مدعی شد که این آخرین بازی کومان روز نیمکت بارسلونا بوده و تو به زودی از سمتش اخراج می‌شود. او در توییتر نوشت: «تصمیم نهایی گرفته شد! کومان اخراج شد ولی اعلام رسمی پس از انتخاب جایگزین خواهد بود!»

این اظهار نظر مشخص کرد که کومان در لبه پرتگاه قرار گرفته است و سرمربی بارسلونا قرار نیست بیش از این روز نیمکت این تیم حضور داشته باشد. اعتراض به نتایج کومان پس از بازی مقابل بایرن مونیخ شدت گرفته است.

از هفته اول مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، هفته گذشته بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ مقابل بایرن مونیخ قرار گرفته بود که با نتیجه سه بر صفر از تیم تحت هدایت یولیان ناگلزمان شکست خورد و شروع ضعیفی در این مسابقات داشت.

کومان پس از این بازی گفته بود به آینده فکر نمی‌کند و پس از مسابقه با گرانادا هم تکرار کرد که این مسأله برای او اهمیت ندارد. در نشست خبری پس از بازی با گرانادا از این سرمربی هلندی در خصوص احتمالات جدایی‌اش سوال شد و او هم پاسخ داد: «دیگر درباره آینده حرفه‌ای‌ام صحبت نخواهم کرد!»

شایعات پیرامون کومان موجب شد تا اسامی مربیانی که شاید در لیست باشگاه برای جانشینی این سرمربی مدنظر باشند هم از شب گذشته شدت بگیرد. گفته می‌شود در حال حاضر ژاوی هرناندز، آندره آ پیرلو، آنتونیو کونته، مارچلو بیلسا و اریک تن هاگ گزینه‌های مدیران باشگاه هستند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: