کد خبر: ۸۹۹۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
تعداد بازدید: ۲۵۲
با حضور معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه؛
عصر امروز و با حضور معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه، مدیران مرتبط و اعضای ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) از ارگانهای ذیربط سامانه کسب خبر گمشدگان در اربعین رونمایی شد.

سامانه کسب خبر گمشدگان در اربعین رونمایی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی امروز در جلسه‌ای با حضور سید  کاظم سجادی، معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه، مدیران مرتبط و اعضای ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) از ارگانهای ذیربط سامانه کسب خبر گمشدگان در اربعین رونمایی شد.

سجادی در این جلسه به مشکلات اتباع ایرانی در پیاده روی اربعین در سال‌های گذشته گفت: یکی از مهمترین این مشکلات، مفقود شدن اتباع و سردرگمی آنها و اعضای خانواده‌شان در عراق بوده است. 

وی افزود: از همین رو وزارت امور خارجه نسبت به طراحی و ایجاد بخش گمشدگان در بستر سامانه مدیریت یکپارچه خدمات کنسولی (میخک) به نشانی mikhak.mfa.ir برای کمک به هم میهنان عزیز اقدام نمود.

 در این سامانه با ایجاد دسترسی و حساب کاربری برای موکب‌ها، اتباع ایرانی که دوستان و بستگان خود را گم کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به مسئولین موکبها مشخصات فرد گمشده را در سامانه ثبت نموده و از این طریق تمامی موکب‌ها در صورت مراجعه فرد گم شده یا هرگونه کسب اطلاع از وی، فرد یا افراد درخواست دهنده را مطلع خواهند نمود. 

همچنین در صورت نیاز نمایندگیهای کشورمان در عراق نیز موضوع را از مسئولین آن کشور پیگیری می‌نمایند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: