کد خبر: ۸۹۸۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۱۹۳
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه از مراجعه ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از مردم به واحد‌های قضایی با استفاده از سیستم نوبت‌دهی الکترونیکی در ۵ ماه نخست امسال، خبر داد.

مراجعه حدود ۴ میلیون نفر از مردم به واحد‌های قضایی با استفاده از سیستم نوبت‌دهی الکترونیکی طی ۵ ماه اخیربه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، «کاظمی‌فرد» رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در جریان جلسه ستاد راهبری اجرای سند تحول قضایی با اشاره به مراجعه ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از مردم به واحد‌های قضایی با استفاده از سیستم نوبت‌دهی الکترونیکی در ۵ ماه نخست امسال، گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه، ۶۸۰ هزار گواهی عدم سوءپیشینه به صورت خودکاربری و الکترونیکی در میانگین زمانی ۲ روز کاری بعد از ارائه درخواست از سوی مردم صادر شده است.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: