کد خبر: ۸۹۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
تعداد بازدید: ۳۷۲
هم‌اکنون تمامی افراد ۳۲ سال به بالا (متولدین ۱۳۶۸ و قبل) در سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir زمان و محل دریافت واکسن را بلافاصله خودشان انتخاب کنند. برای این کار، نیازی به داشتن پرونده بهداشت نیست.

حداقل سن واکسیناسیون کرونا ۵ سال دیگر کاهش یافت / متولدان ۱۳۶۸ و قبل از آن می‌توانند ثبت نام کنندمرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: حداقل سن ثبت‌نام و دریافت نوبت واکسن کرونا در تمام کشور ۵ سال دیگر کاهش یافت.

به گزارش خبرداغ به نقل از  وزارت بهداشت، مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات این وزارتخانه در اطلاعیه ای با اشاره به اینکه از هم‌اکنون تمامی افراد ۳۲ سال به بالا (متولدین ۱۳۶۸ و قبل) در سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir زمان و محل دریافت واکسن را بلافاصله خودشان انتخاب کنند، اعلام کرد که برای این کار، نیازی به داشتن پرونده بهداشت نیست.

براساس اطلاعیه این مرکز، هم‌چنین افراد ۲۲ تا ۳۱ سال (متولدین ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۸) که ساکن استان های آذربایجان غربی، ایلام، بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمان و هرمزگان هستند و در پایگاه‌های بهداشت پرونده سلامت دارند می‌توانند از طریق همین سامانه ثبت‌نام کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت، داشتن نوبت از سامانه salamat.gov.ir برای مراجعه به پایگاه‌های تزریق واکسن ضروری است، همچنین از هموطنان عزیز تقاضا می‌شود صرفا در زمان نوبت مراجعه فرمایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: