کد خبر: ۸۹۸۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
تعداد بازدید: ۲۲۶
هافبک تیم فوتبال سپاهان در مورد شرایط فصل جدید این تیم صحبت کرد.

سلمانی: فقط صحبت کردن در مورد قهرمانی راحت است/ خریدهای سپاهان از بهترین‌های فوتبال ایران هستند/ آرزوی حضور در تیم ملی را داشتمبه گزارش خبرداغ ، یاسین سلمانی در گفتگو با  ایلنا در خصوص شرایط این روزهای سپاهان اظهار داشت: خدا را شکر تیم شرایط خوبی دارد و تمرینات را خیلی به موقع شروع کردیم و اردوی خوبی که این روزها در تهران داریم و دیدارهای تدارکاتی که برنامه ریزی شده است خیلی می‌تواند به آماده سازی هرچه بهتر تیم ما کمک کند و نفرات جدید هم بهتر با تیم هماهنگ می‌شوند تا در بهترین فرم خودمان وارد فصل جدید شویم.

وی در مورد تغییرات سپاهان در پنجره نقل و انتقالاتی گفت: بازیکنان خوبی از جمع ما جدا شده و لژیونر شدند که برای آنها در تیم جدیدشان آرزوی‌ موفقیت دارم و از طرفی نفرات خوبی هم به جای آنها جذب شدند که از شناخته شده‌ترین بازیکنان فوتبال ایران هستند و فکر می‌کنم در مجموع با نظر کادرفنی تیم خوبی بسته شده و امیدوارم کنار هم فصل خوب و موفقی در پیش داشته باشیم.

هافبک تیم سپاهان در مورد جذب بازیکنانی مثل مغانلو و فرشاد احمدزاده گفت: این دو بازیکن همانطور که گفتم از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران هستند. پیش از حضورشان در اصفهان من با این دو عزیز در اردوی تیم ملی آشنا شدم و به خوبی می‌دانم چه فوتبالیست‌های بزرگ و توانمندی هستند و مطمئنم کادرفنی با مطالعه آنها را جذب کرده و می‌توانند در فصل جدید در سپاهان موفق عمل کنند. 

سلمانی در مورد حضورش در اردوی تیم ملی خاطرنشان کرد: من همیشه آرزو داشتم روزی عضو تیم ملی بزرگسالان باشم که به امید خدا به آن رسیدم و امیدوارم در ادامه بازی هم بتوانم برای تیم ملی داشته باشم. در همه رده های ملی سابقه بازی داشتم و فقط تیم بزرگسالان باقی مانده است و امیدوارم به زودی این افتخار را داشته باشم. برای دعوت شدنم هم از آقای اسکوچیچ ممنونم که به من اعتماد کرد و همچنین آقای نویدکیا که در طول فصل گذشته به من میدان داد و فرصت داد تا توانایی های خودم را نشان دهم.

وی در مورد دو دیدار انجام شده تیم ملی و دیدارهای پیش رو هم گفت: دو بازی مهم داشتیم که خدا را شکر نتیجه گرفتیم. در بازی با سوریه شاید عملکرد خیلی چشمگیری نداشتیم و خود کادر فنی هم فکر می‌کنم راضی نبود ولی بازهم خدا را شکر سه امتیاز را توانستیم بگیریم. بازی دوم با عراق ولی شرایط متفاوت بود و توانستیم با یک بازی خیلی خوب بعد سال‌ها برد پرگلی مقابل عراق کسب کنیم و شش امتیازی شویم و این شش امتیاز ابتدای کار خیلی به کمک ما می‌آید. 

سلمانی افزود: در مورد دیدارهای آتی تیم ملی هم باید بگویم که هنوز ابتدای راه هستیم و با این دو برد نباید فکر کنیم کار تمام شده است و دیدارهای سختی در پیش داریم و امیدوارم با تلاش بازیکنان و تدابیر کادرفنی بتوانیم نوار پیروزی‌های‌مان را ادامه دهیم و صعود مقتدرانه‌ای به جام جهانی داشته باشیم.

وی در مورد فصل پیش روی سپاهان و انتظار قهرمانی از این تیم هم خاطرنشان کرد: انتظار هواداران از ما همیشه به جا و به حق است و همه تلاش ما هم بر این است که انتظار آنها را برآورده کنیم ولی قهرمانی واقعاً کار راحتی نیست و در طول فصل هزار و یک جور اتفاق در پیش است و نمی‌توان از الان در موردش حرف زد. امیدوارم در پایان فصل بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم. 

هافبک سپاهان در مورد ترافیک این پست تیم که با اضافه شدن مسعود ریگی و سایر نفرات بیشتر شد هم توضیح داد: اینکه در هر پست بهترین بازیکنان را داریم اتفاق خوبی است. شاید کار ما برای رسیدن به ترکیب اصلی سخت شده باشد ولی این باعث می‌شود تلاش همه ما بیشتر شود و این موضوع در مجموع هم به نفع ماست و هم به نفع تیم.

سلمانی در پایان گفت: از هواداران خواهش می‌کنم مثل همیشه در روزهای خوب و بد پشت تیمشان باشند و از ما حمایت کنند و بدانند هرچه در توان داریم برای خوشحالی آنها می‌گذاریم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: