کد خبر: ۸۹۸۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
تعداد بازدید: ۴۰۵
تیم ملی والیبال ایران در مرحله دوم قهرمانی مردان آسیا، بی دردسر کره را شکست داد.

تیم ملی والیبال کُره را هم مثل آب خوردن بردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ کره، هم مقابل تیم ملی والیبال ایران حرفی برای گفتن نداشت. با باخت ۳- صفر . کره که با دو برد و یک باخت و دومی گروهش ، اولین حریف ایران در دور دوم رقابتهای قهرمانی مردان آسیا بود، ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح در سالن فونا باشی آرنا بازی کرد. هر چند خیلی ها فکر می کردند کره ای ها برای جبران باخت بازی انتخابی المپیک برای انتقام بازی کند، اما این تیم هم بعداز تغییر، حریف خطرناکی نبود و زورش به تیم بهروز عطایی نرسید. سرمربی تیم ملی ترکیب  جواد کریمی، صابر کاظمی، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، علی‌اصغر مجرد، امیرحسین توخته و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) را به زمین فرستاد و در پایان ست دوم به بقیه  بازیکنانش  هم فرصت بازی داد.

ایرانی ها در سه ست پیاپی و با اقتدار و امتیازات ۲۵- ۱۹ ، ۲۵-۱۸ و ۲۵-۲۰ برنده شدند. تیم ملی والیبال با این پیروزی فردا ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح در دومین بازی مرحله دوم مقابل چین تایپه قرار می گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: