کد خبر: ۸۹۸۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۵
تعداد بازدید: ۲۱۹
فرمانده انتظامی گرگان از وقوع یک سرقت از طلافروشی ساعاتی پیش در این شهر خبر داد.

سرقت از طلافروشی در گرگانبه گزارش خبرداغ ، سرهنگ محمد شیرازی دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگاران در مجل وقوع جرم در خیابان امام خمینی (ره) گرگام اظهار کرد: ساعت حدود ۲۰ امشب مردی حدودا ۳۰ ساله به عنوان خریدار وارد یک مغازه طلا فروشی در خیابان امام خمینی (ره) گرگان شد.

وی گفت: فرد مورد نظر به بهانه نشان دادن طلا به همسرش پس از دریافت یک سرویس طلا از صاحب مغازه به سرعت پا به فرار گذاشت و با استفاده از تاریکی هوا از کوچه پشت مغازه متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان با بیان اینکه بلافاصله ماموران پلیس در صحنه حاضر شدند، افزود: تحقیقات پلیسی در خصوص شناسایی و دستگیری عامل سرقت در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرهنگ شیرازی به مالکان واحد‌های صنفی طلا فروشی توصیه کرد نکات ایمنی و پیشگرانه را در دستور کار قرار داده و از اطمینان کردن به افراد مشکوک و ناشناس جدا خودداری کنند.

فارس

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: