کد خبر: ۸۹۸۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹
تعداد بازدید: ۲۵۴
سید عباس عراقچی در پایان مدت ماموریتش در سمت معاون سیاسی وزیر امور خارجه، تاکید کرد: در کسوت یک دیپلمات جمهوری اسلامی ایران، تا واپسین دم حیات، تمامی توان و استعداد و تجربه خود را همچنان با افتخار در خدمت وطنم و سازمانی که بیش از سه دهه از عمر خود را با وظایف و ماموریت های آن زیسته ام - وزارت امور خارجه - و یا هر کجای دیگر که لازم باشد، قرار خواهم داد.

متن خداحافظی عراقچیبه گزارش خبرداغ ، سید عباس عراقچی در متن خداحافظی خود از سمت معاون سیاسی وزیر امور خارجه نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون، و در پایان بخشی دیگر از دوره خدمت خود در مسئولیت معاون سیاسی وزارت امور خارجه، خداوند منان را که توفیق خدمت در این سال های حساس و پرمخاطره را ارزانی ام داشت، شکرگزارم.

اتمام یک دوره از مسئولیت به معنای چشم پوشی از خدمتگزاری به این میهن، نظام و آرمان های مردم شریف و نجیب ایران نیست. در کسوت یک دیپلمات جمهوری اسلامی ایران، تا واپسین دم حیات، تمامی توان و استعداد و تجربه خود را همچنان با افتخار در خدمت وطنم و سازمانی که بیش از سه دهه از عمر خود را با وظایف و ماموریت های آن زیسته ام - وزارت امور خارجه - و یا هر کجای دیگر که لازم باشد، قرار خواهم داد.

از خداوند متعال برای برادر عزیز خود جناب آقای دکتر امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، در این مسئولیت سنگین موفقیت و سربلندی مسئلت می نمایم و انشاءالله مشاوری امین برای ایشان خواهم بود.

همچنین آرزوی توفیق و سرافرازی ِ برادر گرامی جناب آقای دکتر علی باقری را در سمت معاون سیاسی وزارت امور خارجه دارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: