کد خبر: ۸۹۸۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
تعداد بازدید: ۴۰۱
پروانه معصومی، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: تا زمانی که کرونا تمام نشود، در هیچ فیلم و سریال جدیدی بازی نمی‌کنم. منتظرم بعد از کرونا با فکر آسوده سر کار بروم.

پروانه معصومی: طرفدار واکسن برکت هستمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: پروانه معصومی، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: تا زمانی که کرونا تمام نشود، در هیچ فیلم و سریال جدیدی بازی نمی‌کنم. منتظرم بعد از کرونا با فکر آسوده سر کار بروم.

پروانه معصومی با اشاره به پخش سریال ۳۰ قسمتی در کنار پروانه‌ها (به کارگردانی داریوش یاری) در ماه محرم و صفر توضیح داد: این سریال به خاطر اخلاقی بودنش با محرم و صفر ارتباط دارد. یک نوع روش تربیتی را در این سریال می‌بینیم. این سریال یک آرامشی دارد که هر کسی ببیند آرامش می‌گیرد. امیدوارم همین طوری پیش برود. دیشب وقتی این سریال را می دیدم، با دیدن بیست دقیقه اول سریال خیلی آرام شدم.

این بازیگر افزود: کاش هر کسی مثل گیسو که من نقشش را بازی می‌کنم، بتواند این آرامش را به دیگران بدهد و اطرافیان را درست کند. قرار نیست اطرافیان را آن طور که خودمان دلمان می‌خواهد عوض کنیم. بلکه کار ما اصلاح است.

معصومی درباره برداشتی که خودش از شخصیت گیسو دارد گفت: من نقش زنی را بازی می کنم که می خواهد یک جوان را به راه راست هدایت کند. آن جوان با خدا قهر کرده و هیچ چیزی را قبول ندارد. گیسو مادر آن پسر نیست؛ ولی برایش مادری می‌کند.

وی با یادآوری این نکته که برای اولین بار جلوی دوربین داریوش یاری رفته تاکید کرد: کارهای ایشان مخصوصا تله فیلم حبیب را خیلی دوست داشتم. وقتی با من تماس گرفتند، یک سال بود که به خاطر کرونا خانه‌نشین بودم و کار نمی‌کردم. هنگامی که سوژه را تعریف کردند، دیدم قرآنی است و به امام حسین (ع) مربوط می‌شود. گفتم من خودم را به قرآن و امام حسین (ع) می‌سپارم و می‌آیم بازی می‌کنم. هیچ چیز دیگری برایم مهم نبود. البته قصه را خوانده بودم و دوستش داشتم.

این بازیگر با اشاره به این که داستان سریال در کنار پروانه‌ها به اهدای عضو مربوط می‌شود، اظهار داشت: من یک فیلم به نام باران عشق با همین مضمون بازی کرده بودم. آنجا هم دختری با یک تاکسی تصادف می کند و دچار مرگ مغزی می‌شود و راننده تاکسی به دنبال قلب برای پیوند است. خودم الان سفیر مرکز پیوند عضو هستم. سریال خیلی روی این موضوع متمرکز نشده است. ولی هر کسی که سریال را تماشا کند می‌فهمد که پیوند عضو کار پسندیده ای است.

معصومی با یادآوری این نکته چند نفر در این سریال مبتلا به کرونا شدند گفت: این سریال هنوز تمام نشده و مشغول کار هستیم. خوشبختانه لوکیشن در لاهیجان است و من هم در نزدیکی لاهیجان زندگی می‌کنم. هنگام کار بازیگران جلوی دوربین ماسک نمی‌زنند، ولی بقیه ماسک دارند. این سریال را فقط به خاطر اخلاقی بودنش قبول کردم. منتظرم کرونا تمام بشود و با فکر آسوده سر کار بروم. در دوران کرونا سر صحنه شیشه الکل از دست کسی نمی افتد. تمام مدت همه مشغول الکل پاشی هستند.

وی که به تازگی دز دوم واکسن برکت را تزریق کرده افزود: اوایل به خاطر حساسیت دارویی نمی توانستم واکسن بزنم. با پزشکم مشورت کردم و قرار شد واکسن بزنم. چند روز پیش دز دوم را هم زدم. در شمال کشور واکسن برکت پیدا نمی شد و به همین خاطر نوبت دومم طول کشید. من به‌شدت طرفدار واکسن برکت هستم. چون واکسن برکت برای ما ایرانی ها ساخته شده است. همه میانسالان وقتی بچه بوده‌اند واکسن ایرانی زده‌اند. دانشمندان ایرانی واکسن‌های خوبی تولید می کنند که با خلقیات ما هماهنگ است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: