کد خبر: ۸۹۸۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷
تعداد بازدید: ۲۷۰
گلزن پرسپولیس مقابل استقلال دوشنبه به‌عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد.

ترابی با گل تماشایی بهترین بازیکن میدان شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: سرخ‌پوشان فوتبال ایران در شرایطی امشب مهمان استقلال تاجیکستان بودند که مقابل صدرنشین گروه A غافلگیر شدند و تا لحظات پایانی برای باز کردن دروازه این تیم به مشکل خوردند، اما نبوغ و تیزهوشی مهدی ترابی گل سرنوشت‌ساز پرسپولیس را رقم زد و این تیم را به مرحله یک چهارم نهایی آسیا رساند.

مهدی ترابی که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نیز جزو مهره‌های موثر پرسپولیس بود و برخلاف دور حذفی سال گذشته تیمش را همراهی می‌کند، در دیدار امشب مقابل استقلال تاجیکستان پس از یک بازی موثر در هر دو نیمه، یک گل استثنایی با پای چپ در لحظات پایانی زد.

ترابی در دیدار با استقلال تاجیکستان ۸۵ لمس توپ، ۵۰ پاس با دقت ۷۸ درصدی، دو پاس کلیدی، یک سانتر صحیح، سه توپ بلند درست، دو شوت داخل چارچوب، یک دریبل موفق، دو برتری در دوئل‌های زمینی، یک پیروزی در جدال هوایی و یکبار گرفتن خطا داشت.

عملکرد درخشان ترابی در دیدار با استقلال دوشنبه و گل ارزشمندی که در لحظات پایانی به ثمر رساند، موجب شد تا از سوی مسؤولان برگزاری کنفدراسیون فوتبال آسیا به‌عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: