کد خبر: ۸۹۸۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶
تعداد بازدید: ۲۰۰
الهلال پس از پیروزی شب گذشته برابر استقلال، به همراه الاتحاد رکورددار صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

رکورد جدید الهلال در فوتبال آسیابه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: الهلال پس از پیروزی شب گذشته برابر استقلال، به همراه الاتحاد رکورددار صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

پیروزی شب گذشته الهلال برابر استقلال، رکورد جدیدی را برای این تیم در فوتبال آسیا به ثبت رساند. روزنامه الریاضیة عربستان در این خصوص نوشته است: از زمان راه اندازی سیستم جدید رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از سال 2003، الهلال برای هشتمین بار موفق شد به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات صعود کرده و به همراه الاتحاد دیگر تیم عربستانی در این زمینه رکورددار شود.

الهلال در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا طی سالهای 2007، 2010، 2012، 2014، 2015، 2017 و 2019 به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده بود و شب گذشته نیز پس از کسب پیروزی دو بر صفر برابر استقلال، برای هشتمین بار موفق شد به دور یک چهارم صعود کند و با رکورد 8 بار صعود الاتحاد به این مرحله برابری کرد.

علاوه بر این، الارزق (لقب الهلال) موفق شد برای چهارمین بار در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا استقلال را شکست دهد و این در حالی است که آنها در 5 بازی مغلوب تیم ایرانی شده اند. گل های بافتیمبی گومیس و سالم الدوسری برای پیروزی الهلال در این بازی کافی بود.

الریاضیة در ادامه به حضور گسترده خبرنگاران ایرانی در استادیوم زعبیل دبی پرداخت و نوشت: دیدار تیم های فوتبال الهلال و استقلال تهران، دیروز با حضور پرتعداد خبرنگاران و رسانه های ایرانی همراه شد. تعداد متخصصان رسانه های ایرانی حدود سه برابر همتایان سعودی خود بودند. رسانه های ایرانی در سه دسته بصری، نوشتاری و صوتی نمایندگانی را برای پوشش این مسابقه اعزام کرده بودند.

الریاضیة در پایان ضمن اشاره به رطوبت بالای دبی در هنگام برگزاری مسابقه و میزان شرجی 73 درصدی این شهر، با سعد الکثیری کارشناس داوری عربستانی به گفتگو پرداخت که او اعلام کرد تمام تصمیمات فو مینگ چینی در این بازی صحیح بود و او اشتباه خاصی مرتکب نشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: